![]() |
Marokkaanse mannen het Grootst geschapen
mannen uit Marokko hebben van alle mannen ter wereld het langste geslachtsdeel.
Official The World Penis Size 2013 De penis: 16,10 – 17,95 centimeter De mannen die gemiddeld de grootste penis ter wereld hebben vind je toch het meest in Arabische landen. Maar ook een aantal landen in Europa en Zuid-Amerika hebben dit soort mannen in huis. De volgende landen op een rijtje. Soedan (16,47), Hongarije (16,54), Libanon (16,82), Colombia (17,13), Venezuela (17,20), Ghana (17,31) en Ecuador (17,77). De gemiddeld grootste penis ter wereld is te vinden in Marokko(17,95). Bron www.worldsizepenis.blogspot.com |
Die resultaten zijn zeker dmv een telefonische enquête bekomen. Ik was waarschijnlijk uit werken toen ze belden.
|
Alsof de preutse moslims aan zo'n enquête deelnemen. :lol:
|
Nee hoor Marokkanen hebben niet de grootste, en ik kan het weten :-P
|
Citaat:
De lengte van hun mes! |
Citaat:
|
Ik moet hier weer een aantal mensen gaan teleurstellen.
Dat afrikaanse mannen over het algemeen aanzien worden als zijnde hebbende "de grootste" is algemeen geweten; ECHTER : dit is "de grootste" in slappe vorm, het betreft dus : de grootste slappe lul Eenmaal in aanslag komt er bij de afrikanen niet zoveel meer bij. Bij de kaukasiers komt er echter een hele pak bij. Grote winnaars in de penisstrijd, zijn nu eenmaal de kaukasiers: kleine slappe lulletjes maar grote harde ploeteraars.... Het is maar dat ge het weet. |
Citaat:
Inderdaad, de mijne is zowat gemiddeld, een goede 15 cm, maar als het bloed begint te stromen, wordt dat wel 25 cm. |
Citaat:
Hoe kan jij dat nou weten? Heb je soms in de Lidl met de veegjongen zitten frutselen in het magazijn? :lol: :lol: |
Marokkanen zijn ook de grootste boeven en leugenaars.
|
Citaat:
|
Citaat:
voor een keer dat ze niet lult :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be