Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Toekomst van NVA (https://forum.politics.be/showthread.php?t=194598)

Echte Waal 23 november 2013 22:35

Toekomst van NVA

De Zever zal wellicht voor de verkiezingen sterven. :-(
Gelukkig is NVA geen "eenmanspartijtje", en veel politiek talent is beschikbaar.
Wie zal de volgende Grote Leider worden?

BBB 23 november 2013 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6900251)
De Zever zal wellicht voor de verkiezingen sterven. :-(
Gelukkig is NVA geen "eenmanspartijtje", en veel politiek talent is beschikbaar.
Wie zal de volgende Grote Leider worden?

Nog te min voor K&K.

Echte Waal 23 november 2013 22:38

Domme bok... :roll:

peter1962 23 november 2013 22:54

De openingszin vind ik er wel wat over...

Laat ik het zo zeggen dat ik denk dat BDW de fakkel na de installatie van de volgende vlaamse regering Geert I en de volgende federale regering Elio II zal doorgeven aan Siegfried Bracke, gezien hij de verdienste draagt om de geestelijke vader te zijn van de bocht die zijn partij na 25 mei gaat nemen.

Xenophon 23 november 2013 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6900270)
De openingszin vind ik er wel wat over...

Laat ik het zo zeggen dat ik denk dat BDW de fakkel na de installatie van de volgende vlaamse regering Geert I en de volgende federale regering Elio II zal doorgeven aan Siegfried Bracke, gezien hij de verdienste draagt om de geestelijke vader te zijn van de bocht die zijn partij na 25 mei gaat nemen.

:D

The Bold Revenger 23 november 2013 23:04

Citaat:

De Zever zal wellicht voor de verkiezingen sterven.

Het publiceren via een openbaar medium van een doodsbedreiging is strafbaar.

Kaaskoppie 23 november 2013 23:19

Mozes...

Kaaskoppie 23 november 2013 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6900282)
Het publiceren via een openbaar medium van een doodsbedreiging is strafbaar.

waar zie jij een doodsbedreiging

giserke 23 november 2013 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 6900303)

Geen, maar als dit de tegenstander is van N-VA, dan denk ik dat we op rozen zitten.

Brakelaar 23 november 2013 23:30

K&k.....

Kaaskoppie 23 november 2013 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6900310)
Geen, maar als dit de tegenstander is van N-VA, dan denk ik dat we op rozen zitten.

nva´ers hebben totaal geen gevoel voor humor,triestige bende

six 23 november 2013 23:34

Flanelcondoom.

abramis brama 23 november 2013 23:40

Mijn bloot kieken for president !!! :D

Kaaskoppie 23 november 2013 23:47

haahhaah bezeke en peterke hebben gestemd op de snor,voormalig uithangbord van de VRT

The Bold Revenger 24 november 2013 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 6900303)

Gezien er niet de minste aanwijzing is dat dhr. De Wever op korte termijn zou sterven, en gezien de stellige overtuiging van de persoon die zich schuil houdt achter de nicknaam Echte Waal dat de heer De Wever voor de verkiezingen zal overlijden, kan een uitspraak als de volgende enkel als een doodsbedreiging gezien worden. Hoe anders kan men interpreteren dat iemand stellig overtuigd is van het overlijden van een perfect gezond iemand op korte termijn? Bovendien dient men rekening te houden met het feit dat de persoon die zich schuil houdt achter de nicknaam Echte Waal zich onafgebroken en zeer uitgesproken negatief uitlaat over de heer De Wever.

Citaat:

De Zever zal wellicht voor de verkiezingen sterven.

Kaaskoppie 24 november 2013 00:05

verklaar eens The Bold Revenger,waar zie jij een doodsbedreiging

The Bold Revenger 24 november 2013 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 6900361)
verklaar eens The Bold Revenger,waar zie jij een doodsbedreiging

Dat is al gebeurd, mijnheer Kaaskoppie.

Laten we hopen dat het parket een onderzoek opent naar de redenen waarom een bepaald persoon verklaart dat een vooraanstaand politicus op korte termijn zal overlijden, terwijl er geen enkele aanwijzing is dat dat zou gebeuren.

Kaaskoppie 24 november 2013 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6900355)
Gezien er niet de minste aanwijzing is dat dhr. De Wever op korte termijn zou sterven, en gezien de stellige overtuiging van de persoon die zich schuil houdt achter de nicknaam Echte Waal dat de heer De Wever voor de verkiezingen zal overlijden, kan een uitspraak als de volgende enkel als een doodsbedreiging gezien worden. Bovendien dient men rekening te houden met het feit dat de persoon die zich schuil houdt achter de nicknaam Echte Waal zich onafgebroken en zeer uitgesproken negatief uitlaat over de heer De Wever.

Ik zie geen directe doodsbedreiging...wel is het een feit dat dewever recentelijk opgenomen is geweest in het ziekenhuis..men kan concluderen dat verder politiek bedrijven slecht is voor zijn gezondheid

The Bold Revenger 24 november 2013 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 6900369)
Ik zie geen directe doodsbedreiging...wel is het een feit dat dewever recentelijk opgenomen is geweest in het ziekenhuis..men kan concluderen dat verder politiek bedrijven slecht is voor zijn gezondheid

Als iemand verklaart dat een publiek persoon, waarover er ondanks een onschuldige en zeer kortstondige, niet levensbedreigende ziekte niet de minste aanwijzing is dat hij op korte termijn zou sterven, waarover hij zich permanent in openbare media uitermate negatief uitlaat, en die al eerder bedreigingen kreeg, met stellige zekerheid op zeer korte termijn zal sterven, dan kan men daar weinig anders dan een doodsbedreiging aan verbinden. Of u dat al dan niet zo ziet, doet er niet toe. We zullen zien hoe het parket het zal zien.

Kaaskoppie 24 november 2013 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6900366)
Dat is al gebeurd, mijnheer Kaaskoppie.

Laten we hopen dat het parket een onderzoek opent naar de redenen waarom een bepaald persoon verklaart dat een vooraanstaand politicus op korte termijn zal overlijden, terwijl er geen enkele aanwijzing is dat dat zou gebeuren.

mijnheer the bold revenger,het is een aanname van mijnheer de Waal..echter interpreteert u deze aanname van de heer de Waal als een bedreiging en is dit dan ook volledig voor uw eigen rekening

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be