![]() |
Gedaan met eindeloze reclameblokken?
Zeg dat het waar is. Ik ben die eindeloze, opgedrongen reclameblokken van tegenwoordig, bijna de helft van de zendtijd beu. Kotsbeu.
Ik kijk nog zelden TV, wat ze uitzenden is meestal het zien niet waard en dan krijg je om de 15 min. zowat 7 min. reclame. De VTM zenders zijn er kampioen in. Hopelijk krijgen, de zichzelf almachtig wanenden, tegenwind nu. |
Citaat:
Oei, de link vergeten. |
Ik doe zoals velen: de programma's die ik wil zien worden opgenomen. Tegelijkertijd kijk ik dan naar een vroeger opgenomen programma, waarbij ik de reclameblokken snel doorspoel. Lukt perfect.
|
Citaat:
(wat doet dit eigenlijk in 'binnenland' ? ;-)) |
Citaat:
|
Citaat:
Ook in het buitenland kijk ik wel eens naar die zenders ivm wat op de hoogte te blijven over wat hier zoals gebeurd. Over België wordt meestal niet zo veel gezegd op die buitenlandse zenders maar toegegeven het is geen politiek. |
Citaat:
Wat die reclame betreft heb je natuurlijk gelijk. Wij hebben al bepaalde programma's niet meer bekeken wegens die lamlendige reclame (ouderwets zijnde kijken we nog live :oops: ) |
Bhaalu heeft het waarschijnlijk aan de stok met VMM & VRT !!
In elk geval: Ik dacht dat de titel moest zijn: Gedaan met eindeloze programmablokken ?? :mrgreen: Telkens als de programma's beginnen , ga ik iets drinken , of naar't WC , want ik wil niets van de reklame missen !!!! :D Ik kijk hier al zo goed als geen tv meer , genoeg vrije keuze op het FTA wokaanbod , maar ben het beu , en geen interesse meer !! |
Citaat:
Citaat:
|
In den oude tijd mocht men enkel reclame blokken geven tussen de uitzendingen in.
Niet tijdens. Daar moet men terug naartoe. |
Dat zou inderdaad een stuk sociaal aanvaardbaarder zijn !!
Dat ze op een commerciëele zender zoals VTM , VT4 , of in de uk ITV , een film 1x onderbreken , tot daar aan toe !! Of zoals in Nederland destijds 5 minuten voor & na het nieuws :) |
Citaat:
|
Ik los het gemakkelijker op.
Geen TV meer. Geen gezeik met reclameblokken. Films huur ik wel online. |
Ik los het gemakkelijker op.
Geen TV meer. Geen gezeik met reclameblokken. Films huur ik wel online. |
Ik vind zelfs dat wanneer men zoals nu commerciële TV vertoont ,
dat men dit sowieso gratis moet ontvangen , wegens genoeg reklame op tv !!!! Wat zouden ze doen indien de mensen massaal hun ADSL-TV of kabel-TV opzeggen ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geschrapt
Alle zenders die programmas onderbreken voor reclame zijn geschrapt van mijn programmalijst.
Als iedereen dat doet is de klant koning. DOEN!!! |
Lang leve de reclameterroristen.
Niemand gelezen dat je een "reclameschuld" opbouwt? Bij deze keer ik het om. De zender bouwt een schuld op jegens mij, telkens als ik per ongeluk reclame te zien krijg. Producten waar veel reclame voor gemaakt word zijn zo wie zo duurder dan hetzelfde product dat geen reclame maakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be