Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Gedaan met eindeloze reclameblokken? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=194640)

lamenielachen 24 november 2013 18:54

Gedaan met eindeloze reclameblokken?

Zeg dat het waar is. Ik ben die eindeloze, opgedrongen reclameblokken van tegenwoordig, bijna de helft van de zendtijd beu. Kotsbeu.
Ik kijk nog zelden TV, wat ze uitzenden is meestal het zien niet waard en dan krijg je om de 15 min. zowat 7 min. reclame. De VTM zenders zijn er kampioen in.
Hopelijk krijgen, de zichzelf almachtig wanenden, tegenwind nu.

lamenielachen 24 november 2013 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6901298)
Zeg dat het waar is. Ik ben die eindeloze, opgedrongen reclameblokken van tegenwoordig, bijna de helft van de zendtijd beu. Kotsbeu.
Ik kijk nog zelden TV, wat ze uitzenden is meestal het zien niet waard en dan krijg je om de 15 min. zowat 7 min. reclame. De VTM zenders zijn er kampioen in.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Bhaalu.dhtml
Oei, de link vergeten.

circe 24 november 2013 18:58

Ik doe zoals velen: de programma's die ik wil zien worden opgenomen. Tegelijkertijd kijk ik dan naar een vroeger opgenomen programma, waarbij ik de reclameblokken snel doorspoel. Lukt perfect.

Klojo eerste klas 24 november 2013 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6901309)
Ik doe zoals velen: de programma's die ik wil zien worden opgenomen. Tegelijkertijd kijk ik dan naar een vroeger opgenomen programma, waarbij ik de reclameblokken snel doorspoel. Lukt perfect.

Wij gebruiken die reclameblokken om iets te drinken te halen, maar we zullen er mee moeten stoppen...elke avond ladderzat... :twisted:
(wat doet dit eigenlijk in 'binnenland' ? ;-))

Rahowa 24 november 2013 19:41

Citaat:

Inderdaad,programma's als superstaar en the Simpsons duren amper 20 minuten en bekijk ik alleen uitgesteld.Bij de uitzendingen van vier zoals de ideale wereld blijf ik wel eens hangen maar zap ik toch tijdens de reclame weg en blijf dan naar iets anders kijken.

lamenielachen 24 november 2013 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6901336)
Wij gebruiken die reclameblokken om iets te drinken te halen, maar we zullen er mee moeten stoppen...elke avond ladderzat... :twisted:
(wat doet dit eigenlijk in 'binnenland' ? ;-))

VTM en de BRT zijn toch binnenlandse zenders?
Ook in het buitenland kijk ik wel eens naar die zenders ivm wat op de hoogte te blijven over wat hier zoals gebeurd.
Over België wordt meestal niet zo veel gezegd op die buitenlandse zenders maar toegegeven het is geen politiek.

Klojo eerste klas 24 november 2013 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6901374)
VTM en de BRT zijn toch binnenlandse zenders?
Ook in het buitenland kijk ik wel eens naar die zenders ivm wat op de hoogte te blijven over wat hier zoals gebeurd.
Over België wordt meestal niet zo veel gezegd op die buitenlandse zenders maar toegegeven het is geen politiek.

'k Vond dat eerder iets voor K&K, maar we zijn (voorlopig ?) nog in een vrij land, hé. :oops:
Wat die reclame betreft heb je natuurlijk gelijk. Wij hebben al bepaalde programma's niet meer bekeken wegens die lamlendige reclame (ouderwets zijnde kijken we nog live :oops: )

cookie monster 24 november 2013 22:21

Bhaalu heeft het waarschijnlijk aan de stok met VMM & VRT !!

In elk geval: Ik dacht dat de titel moest zijn:
Gedaan met eindeloze programmablokken ?? :mrgreen:

Telkens als de programma's beginnen , ga ik iets drinken ,
of naar't WC , want ik wil niets van de reklame missen !!!! :D

Ik kijk hier al zo goed als geen tv meer , genoeg vrije keuze
op het FTA wokaanbod , maar ben het beu , en geen interesse meer !!

gertc 24 november 2013 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6901298)

Blijkbaar is het te moeilijk om zelf het artikel te lezen dat je hier aanhaalt:
Citaat:

Bedoeling is dat gebruikers hele reclameblokken kunnen overslaan, maar dat ze zo wel een reclameschuld opbouwen. Ze moeten die reclame dan later bekijken, maar dat kan wel gepersonaliseerde reclame zijn.
Dus in plaats van 6 keer 5 minuten reclame, wordt er verwacht dat je een half uur naar reclame blijft kijken? Vraag me wel af hoe ze dat gaan controleren?

Mambo 25 november 2013 00:26

In den oude tijd mocht men enkel reclame blokken geven tussen de uitzendingen in.
Niet tijdens.

Daar moet men terug naartoe.

cookie monster 25 november 2013 00:31

Dat zou inderdaad een stuk sociaal aanvaardbaarder zijn !!
Dat ze op een commerciëele zender zoals VTM , VT4 , of in de uk ITV ,
een film 1x onderbreken , tot daar aan toe !!
Of zoals in Nederland destijds 5 minuten voor & na het nieuws :)

Athelas 25 november 2013 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 6901564)

Dus in plaats van 6 keer 5 minuten reclame, wordt er verwacht dat je een half uur naar reclame blijft kijken? Vraag me wel af hoe ze dat gaan controleren?

Maw je drukt op 'play' en je zet je tv af en gaat slapen. Direct 8 uur reclame gekeken.

maddox 25 november 2013 00:53

Ik los het gemakkelijker op.

Geen TV meer. Geen gezeik met reclameblokken. Films huur ik wel online.

maddox 25 november 2013 00:53

Ik los het gemakkelijker op.

Geen TV meer. Geen gezeik met reclameblokken. Films huur ik wel online.

cookie monster 25 november 2013 01:01

Ik vind zelfs dat wanneer men zoals nu commerciële TV vertoont ,
dat men dit sowieso gratis moet ontvangen , wegens genoeg reklame op tv !!!!
Wat zouden ze doen indien de mensen massaal hun ADSL-TV of kabel-TV opzeggen ??

circe 25 november 2013 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 6901372)
Inderdaad,programma's als superstaar en the Simpsons duren amper 20 minuten en bekijk ik alleen uitgesteld.Bij de uitzendingen van vier zoals de ideale wereld blijf ik wel eens hangen maar zap ik toch tijdens de reclame weg en blijf dan naar iets anders kijken.

dat overkomt me ook. Uiteindelijk resultaat is dan dat je van alle programma's een stukje hebt gezien en in feite gewoon een hele avond zit te zappen.

reservespeler 25 november 2013 07:51

Citaat:

2

reservespeler 25 november 2013 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 6901564)

Geen probleem, ik laat de TV nog een half uurtje aanstaan als ik slapen ga. Daarna schakelt hij zichzelf uit.

69kk 25 november 2013 08:09

Geschrapt

Alle zenders die programmas onderbreken voor reclame zijn geschrapt van mijn programmalijst.
Als iedereen dat doet is de klant koning.
DOEN!!!

subocaj 25 november 2013 08:28

Lang leve de reclameterroristen.

Niemand gelezen dat je een "reclameschuld" opbouwt?

Bij deze keer ik het om. De zender bouwt een schuld op jegens mij, telkens als ik per ongeluk reclame te zien krijg.

Producten waar veel reclame voor gemaakt word zijn zo wie zo duurder dan hetzelfde product dat geen reclame maakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be