![]() |
Liegen in het tv-nieuws over een andere partij
Je kan overdrijven, en je kan liegen.
Ik hoorde net De Croo met veel aplomb verklaren dat zijn VLD niet akkoord is met het besparingsvoorstel van de N-VA om de pensioenen voor vijf jaren te bevriezen. Dan denk ik dat ik dat direct moet rechtzetten, dus uit onze congresteksten: Citaat:
Punt van discussie: mag een politieker zover overdrijven dat het echt op liegen aankomt, uit electorale overwegingen ? De N-VA weet best hoe te reageren op zulke aanvallen; maar hoe vind jij dat jouw partij op zoiets zou moeten reageren ? . |
de croo is altijd al een leugenaar geweest!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is natuurlijk erg moeilijk om aan te tonen dat iemand bewust aan het liegen is. Hij kan immers verkeerd geinformeerd zijn of de term 'bevriezen' opvatten zoals de lonen nu ook bevroren zijn, nl enkel index en geen opslag meer. Ik zou niet dadelijk op de man af reageren maar het standpunt van de partij verduidelijken in de media en bij gelegenheid aan De Croo vragen wat hij nu juist bedoelde in dat interview. |
Citaat:
Er is niets mis met het discours van het VB zegt de Raad Van State, toch blijft de N-VA het tegendeel beweren , uit electorale overwegingen. ;-) |
Opvallend toch dat die n-va'ers zo'n kort lontje hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Echter heeft de vlaamse media daar weinig zin in om de gevestigde machten al te ahrd aan te pakken. Citaat:
|
Tanden, zwaarden, en leugens, allen zijn de wapens in een machtswenteling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien doet De Croo dat omdat hij er al notie van genomen heeft dat het 'Zwaard van Damocles' boven zijn hoofd hangt te bengelen ... :evil:
Iemand al ooit een politieker/politica geweten dat geen leugenaar is ... ? :roll: |
Citaat:
Is volgens mij toch niet moeilijk. |
Citaat:
Men wint er tijd mee, spaart tijd voor anderen en bovendien wordt men bij zo'n opdracht altijd best door zichzelf bediend. |
Citaat:
. |
Citaat:
Met niet te reageren zou de NVA het gevoel kweken dat ze nog gelijk hebben ook! Hen van antwoord dienen is meestal niet zo moeilijk ware het niet dat de Rode Burcht (Bucht?) media dat zoveel mogelijk negeert... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be