![]() |
Wat doe je in godsnaam met 8 miljoen per jaar?
8 miljoen per jaar, da's zo'n 75 EUR per minuut effectief werk. Of een deftig basismaandloon in een half uur bij elkaar verdiend... En zo jaar na jaar. Wat doe je daar in godsnaam mee? Je kunt toch geen 4 kasten van villa's per jaar neerzetten? Allez, misschien wel het eerste jaar, maar toch geen jaren aan een stuk?
|
Vier kasten van villa's?
Met 8 miljoen per jaar kun je drie jaar werken om een ietwat deftig appartementje in Monaco te kopen. |
Ik zou mijn echte vrienden er een goed betaalde en leuke baan mee bezorgen.
Ikzelf ben al tevreden met €1500 per maand en alle onkosten betaald. En dat is ook niet zo spectaculair ten andere. Een normale woning, goed eten en drinken en een normale monovolume wagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt helemaal niet slecht. Goed verloond mens eigenlijk. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Teveel? Lombas heeft nog te weinig. Alléz joh, 3 jaar werken voor een appartement in Monaco. Volle 3 jaar hé....ongehoord. Wie werkt er nu nog voor amper 8 miljoen per jaar? |
Citaat:
|
Ik zou al wel enkele jaren loon nodig hebben :D
Voorbeeld van wat ik zie zitten : http://www.propertyfinder.ae/en/buy/...397.html?img/0 En dan nog een aantal sportwagens erbij zoals La Ferrari, Mc laren P1, Aston Martin 77-one, Pagani huayra ... Nog eens goed voor een jaarloon of twee, drie. En om alles te onderhouden en uw levensstijl te kunnen blijven betalen zijn er nog vele jaarlonen nodig. Dus 8 miljoen euro per jaar? Het zou sneller erdoor zijn dan velen denken! |
Citaat:
|
Ik zou zo'n loon zeker niet afslaan maar als je eerlijk bent dan moet je er ook bijzeggen dat dergelijke lonen niet in verhouding staan tot de verantwoordelijkheden die dergelijke functies met zich meebrengen. Dergelijke types moeten zich dikwijls nooit verantwoorden als het fout loopt, integendeel, ze nemen nog een vette afscheidsbonus mee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be