![]() |
Wie overwoog vroeger N-VA maar is nu afgeknapt?
En waarom?
Neoliberale waanzin? War on drugs? Het onduidelijk doen over de Vlaamse ontvoogding? Het neoliberale voor het communautaire plaatsen? De lelijkheid van Bracke? Het steunen van de EU? |
Citaat:
Je mag het ''graaien'' nog toevoegen (NVA was een paar jaar geleden nog tegen meervoudige mandaten, tot ze zelf mochten deelnemen). Misschien kun je zeggen dat de alternatieven voor de NVA nóg triester zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarmee: zij hebben echt alle kansen gekregen van het volk. Ik ken linksen die vroeger een stem op N-VA overwogen. Maar nu verdwijnt dat weer. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus het komt erop neer : m.a.w. wie is een windhaan ? |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar heb ik de man schromelijk overschat, en zijn burgemeesterschap heeft dit helemaal bewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wegens gebrek aan bruikbare alternatieven zullen ze in 2014 nog een stem krijgen van me maar niet uit overtuiging.
Daarvoor kwam er véél te wéinig weerwerk (lees: geen) bij de data retentiewetgeving en het debacle met het Vlaams mediadecreet ligt ook nog steeds op mijn maag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het probleem met PP is dat de Vlaming hoogbejaard is van geest. Zelfs de pasgeborenen hebben een mentale leeftijd van 58. Vernieuwing en een focus op technologie is hier onmogelijk. Wij zijn dan ook het laatste land met datalimieten voor internet.
|
Citaat:
Het lijkt er trouwens op dat PP in Wallonië sterker staat dan in Vlaanderen, enfin, die indruk heb ik toch. |
Citaat:
Welk beest is dat ? |
De N-VA is allesbehalve perfect, maar is de enige mogelijke stem gezien alle alternatieven vele malen slechter zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be