![]() |
Parlement bespaart: Audi A8 wordt BMW 5: ok, maar toch oerdom
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131126_00857563
De Flawieter zit daar te stoefen dat hij enorm bespaart. Onder andere omdat de 'dienstwagens' van het parlement langzaamaan vervangen wordën: de audi A 8 wordt een bmw 5. Nondedju hoe stom !! Welke merken van wagens zorgen voor werkgelegenheid in Vlaanderen of Wallonië ? Zijn die auto's van die merken dan niet goed genoeg ? Kiekens !! . |
Citaat:
Over 6 maanden gaan we ze pluimen ! |
Citaat:
Het probleem nooit aanpakken voor het zich stelt. |
Citaat:
Een rode electrofiets zou beter staan. |
een bmw1 voor wie 1 verkiezingsbelofte waarmaakt
een bmw2 voor wie 2 ... |
Citaat:
|
Wat een afgang kiezen voor een BMW ... :roll:
|
Citaat:
|
Als ik mij niet vergis dan wordt de A8 niet in België gemaakt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het type van audi of volvo maakt dan niet zoveel uit. Ook Honda is "aanwezig" trouwens in Vlaanderen. http://trends.knack.be/economie/nieu...0430532493.htm . |
Flahaut op de achterbank van een A1?
|
Het is een probleem als het federaal parlement BMW 5 koopt als dienstwagens en dat moeten we aan de kaak stellen.
Het is géén probleem als het vlaams parlement ook BMW 5 koopt als dienstwagens en dat mogen we negeren. Gewoon een kwestie van consequent zijn. |
Geloof maar geen seconde dat bedrijven als Audi en Volvo in België zullen blijven of vertrekken omdat de regering hun auto's koopt of niet. Die baseren zich enkel en alleen op harde droge cijfers. Het is al vele jaren een feit dat de autosector uit België zal verdwijnen. Ze zouden beter gewoon de loonkosten verlagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar "het is het gebaar dat telt". Trouwens, ik ben op dat gedacht gekomen, omdat een Chinese eigenaar van Volvo zoiets heeft laten vallen toen hij in Gent op bezoek was. (stond in de krant, pakweg een week geleden). . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be