![]() |
"blonde" koffie
OK. Het is hilarisch. Mevrouw geeft nu eenmaal niet blijk van veel intelligentie.
Heel Vlaanderen mag ermee lachen, op Tv, op FB, in de krant .... de domme blondjes mogen van hartelust worden beschimpt en bespot. Maar stel nu eens even indien ditzelfde meisje een hoofddoek droeg? Nog erger, stel dat ze van uitheemse (om niet Marokkaans of Turks te zeggen) afkomst was? Zouden we er dan nog mee mogen lachen? Of wordt er dan geopperd dat we die mensen eerst moeten ondersteunen, subsidieren, en vooral een cursus "hoe gebruik ik een koffieautomaat" laten volgen op onze kosten; Ik weet het, vroeger zou ik hier ook languit mee liggen lachen. Ondertussen zijn mijn tenen gegroeid en ben ik aan het integreren in het lange-tenen circuit. Blijkbaar krijg je dan overal extraatjes en mag je binnenkort ook niet meer lachen met "domme blondjes". Enjoy: http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...e-koffie.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :-D:-D Schitterend. Ik mag daar mee lachen want ik heb zelf ook al genoeg domme beginnersfouten op mijn kerfstok. Eén daarvan krijg ik nog elke dag onder ogen. De voegen tussen mijn tegels en het plafond/deurlijsten zijn met silicone gedicht :oops: |
ocharme
|
Ik kan ook nog altijd geen lekkere pannenkoeken bakken :evil:
|
Dat is een sociale werkplaats neem ik aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat wijf haar IQ ligt lager dan haar BMI...
|
Citaat:
Ik drink ook nooit koffie, heb er nooit in huis, zelfs nooit gemaakt, maar 't kleinste kind weet toch hoe zo'n apparaat werkt, zelfs ik, zonder 't ooit gebruikt te hebben. Pure nep volgens mij. :lol: |
En het gepeupel kan zich weer even bovengemiddeld intelligent voelen door met zo'n (zorgvuldig uitgezochte) figuren te lachen.
|
Ze doet wel keurig de koffie in het filterzakje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is een overaanbod aan kandidaten, dus ja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien was het cynisch bedoeld wat ik zie mezelf toch eerder als het alfa type |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be