![]() |
Drosophila overleden.
Drosophila is overleden op 13 juni 2013.
Groeten, Dirk |
Door omstandigheden konden we nu pas aan haar account om dit te melden kunnen beheerders van politics deze afsluiten a.u.b.?
Met dank, Dirk |
zomaar ?
|
Citaat:
Hoe oud is Drosophila geworden? Ik had de indruk dat ze nog vrij jong was. |
Mijn medeleven Dirk.
Drosophila was een gewaardeerde medeforumster die gemist wordt. |
Is dit serieus?? Triest. Hoe oud werd ze en hoe?
Sterkte aan vrienden en familie |
Rust in vrede.
Ik vond haar gekibbel met de forumrechtsen wel amusant. Ook kwam zij eens uit met vrij harde feiten over files en uitstoot in een discussie met mij. |
Mijn medeleven.
|
Mijn medeleven
|
Sterkte en deelneming aan familie en vrienden.
|
Citaat:
Drosophila was een gewaardeerde en intelligente vrouw. Met bepaalde standpunten was ik het niet eens maar dat heeft mij nooit belet haar posts aandachtig te lezen. |
Mijn medeleven.
|
Citaat:
Innige deelneming. |
is dit echt?
Zo ja, innige deelneming! Ik was er niet altijd mee eens, maar ze had een mening waarvoor ze eerlijk uitkwam en ging vaak in tegen de stroom, waarvoor respect. |
En hier staan we even stil.
Wordt er iets gedaan vanuit het forum? Of is dat niet de gewoonte? Maar, wie is Dirk eigenlijk? Is dat een familielid of ..... |
Ik ben het niet altijd eens geweest met de discussiewijze van Drosophila, maar desalniettemin mijn innige deelneming. Moge ze rusten in vrede.
|
Mijn oprechte deelneming.
|
Innige Deelneming aan familie, vrienden en kennissen.
|
Innige deelneming.
|
Citaat:
Het zou kunnen, maar het zou ook niet kunnen. Toen Jazeker overleed heeft zijn vader de moderatie al na enkele dagen verwittigd. Dat kost evenveel, of even weinig moeite eens dit forum ontdekt wordt. Om in te loggen is er een paswoord nodig. Dat kent meestal alleen degene die gebruik maakt van het forum. "Dirk" heeft dat paswoord gevonden. Vanaf dat moment was het gemakkelijker om de moderatie te verwittigen dan een geschikte plaats op dit uitgebreid forum te vinden om een overlijdensbericht in te plaatsen. "Suggesties en mededelingen" staat helemaal onderaan de lijst met mogelijkheden. Ik vind het trouwens ook vreemd dat er niets over de reden van overlijden wordt meegedeeld: plots overlijden, ziekte, ongeval... Het is maanden geleden, dus de grootste schok moet voorbij zijn. Sorry als dit hard overkomt, maar ik wacht liever tot er meer info beschikbaar is om mijn medeleven te betuigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be