![]() |
Islam wordt verboden
Wanneer nemen de lidstaten van europa, waaronder ook België, hier eens een voorbeeld aan.
http://www.nujij.nl/algemeen/angola-...26026042.lynkx |
Citaat:
|
hoppa... dus daar moet ons tuig naar toe verhuizen.
Lekker ver weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het beu nageroepen te worden. En ik heb het niet over een bouwvakker die fluit, ik heb het over personen die me toeroepen dat ik een hoer ben, al is mijn rokje tot onder de knie.
Die zullen nooit een leuke vrouw in bed krijgen. Maar welke vrouw wil nu seks met zo venten? Dit voorbeeld net als hun heel kinderachtig geloof de vuilbak in ! |
Citaat:
Welk hedendaags mens gelooft nu nog in die onzin? |
Je met dan eens reageren op die mannen he, beginnen ze tegen elkaar als een hoop 13-jarigen te giechelen en brabbelen in hun achteraaltje. Ik heb het niet verdient om zo in mijn land behandeld te worden
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zit daar ook nooit geen knappe tussen, dus ze mogen hun besneden halalworst voor zichzelf, of voor vrouwen die wel vernederd willen worden houden |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Of heeft men daar de manier 'gevonden' om ze allemaal naar hier te sturen ![]() Citaat:
|
Citaat:
http://www.courrierinternational.com...s-d-opposition Nog steeds een voorbeeld? |
Godsdiensten verbieden is iets voor dictaturen. Als mensen kabouters willen aanbidden, dan doen ze maar. Verbied je het, dan jaag je hen enkel in de clandestiene sfeer en wordt het een pak moeilijker om ze in de gaten te houden. Van het land een lekenstaat maken, de religieuze organisaties en sekten belasten zoals elk profit bedrijf, en de normale bouwvoorschriften toepassen op de gebouwen lijkt mij een veel betere optie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En verder denk ik niet dat indien ge het een godsdienst als een andere noemt, ge vergeten zijt dat het een godsdienst is die tot diep in zijn roots de opdracht geeft om elke niet-moslim te bestrijden met welke middelen dan maar ook. Ik denk in feite niet dat ge dat niet weet, maar laat me het u toch maar even herinneren. Een goede moslim zijn is in feite een terrorist zijn. In feite is de oorzaak dat elke moslim een ongelovige moet uitroeien, vermoorden, er de oorzaak van dat ze elkaar in een massa landen elkaar gewoon ook uitmoorden. Inderdaad want de ene moslim beschouwt daar de andere als een gelovige. En hoe de houding van een moslim moet zijn tov een ogelovige dat word tot vervelens toe oneindig x herhaald in de Koran. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet aan jou, mij, of de eerste de beste moslimextremist om te gaan bepalen welke "manier van leven" moet opgelegd worden. Dan ben je niet beter bezig dan de godsdiensten de je bestrijdt. Citaat:
|
Hier moeten we geen voorbeeld aan nemen. Extremistische uitingen moeten aangepakt worden, en de Islam zou mijns inziens (zoals heel wat andere godsdiensten) opnieuw een proces van inculturatie moeten ondergaan. Islam verbieden gaat echter in tegen de mensenrechten, en tegen onze grondwet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be