Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Islam wordt verboden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=194857)

Garry 28 november 2013 23:17

Islam wordt verboden

Wanneer nemen de lidstaten van europa, waaronder ook België, hier eens een voorbeeld aan.

http://www.nujij.nl/algemeen/angola-...26026042.lynkx

Clearly view 28 november 2013 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6907053)
Wanneer nemen de lidstaten van europa, waaronder ook België, hier eens een voorbeeld aan.

We zijn nog volop aan het wachten naar leiders die hun volk durven aanzetten om te vechten.

moestuin 28 november 2013 23:39

hoppa... dus daar moet ons tuig naar toe verhuizen.
Lekker ver weg.

Zucht 28 november 2013 23:42

Citaat:

Nee hoor, die arme islamieten mogen allemaal naar hier komen als vervolgde vluchteling.

Garry 28 november 2013 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6907094)
Nee hoor, die arme islamieten mogen allemaal naar hier komen als vervolgde vluchteling.

Ik kan er alleen van afleiden dat ze in Afrika meer verstand blijken te hebben dan wij hier.

pintjeeuh 29 november 2013 01:16

Ik ben het beu nageroepen te worden. En ik heb het niet over een bouwvakker die fluit, ik heb het over personen die me toeroepen dat ik een hoer ben, al is mijn rokje tot onder de knie.
Die zullen nooit een leuke vrouw in bed krijgen. Maar welke vrouw wil nu seks met zo venten?
Dit voorbeeld net als hun heel kinderachtig geloof de vuilbak in !

Garry 29 november 2013 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pintjeeuh (Bericht 6907158)
Ik ben het beu nageroepen te worden. En ik heb het niet over een bouwvakker die fluit, ik heb het over personen die me toeroepen dat ik een hoer ben, al is mijn rokje tot onder de knie.
Die zullen nooit een leuke vrouw in bed krijgen. Maar welke vrouw wil nu seks met zo venten?

Kinderachtig? Zeg maar gerust achterlijke. 17de eeuws.

Welk hedendaags mens gelooft nu nog in die onzin?

pintjeeuh 29 november 2013 01:35

Je met dan eens reageren op die mannen he, beginnen ze tegen elkaar als een hoop 13-jarigen te giechelen en brabbelen in hun achteraaltje. Ik heb het niet verdient om zo in mijn land behandeld te worden

Garry 29 november 2013 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pintjeeuh (Bericht 6907177)
Je met dan eens reageren op die mannen he, beginnen ze tegen elkaar als een hoop 13-jarigen te giechelen en brabbelen in hun achteraaltje. Ik heb het niet verdient om zo in mijn land behandeld te worden

Het spijtige is dat we moeten toegeven dat onze regering en eurocraten kennelijk niet veel slimmer zijn, want dat soort krijgt het hier toch maar allemaal gedaan hé. Werken is voor de Belgen en voor de rest mogen we onze mond houden. Ge moet nog goed uitkijken hoe ge ze aanspreekt of ge hebt nog een proces aan uw broek voor racisme.

pintjeeuh 29 november 2013 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6907192)
Het spijtige is dat we moeten toegeven dat onze regering en eurocraten kennelijk niet veel slimmer zijn, want dat soort krijgt het hier toch maar allemaal gedaan hé. Werken is voor de Belgen en voor de rest mogen we onze mond houden. Ge moet nog goed uitkijken hoe ge ze aanspreekt of ge hebt nog een proces aan uw broek voor racisme.

Ik weet niet of de politiek er iets mee te maken heeft maar dat volk heeft geen fatsoen.
Er zit daar ook nooit geen knappe tussen, dus ze mogen hun besneden halalworst voor zichzelf, of voor vrouwen die wel vernederd willen worden houden

DeProf_eet 29 november 2013 02:37

Citaat:

Maar welke vrouw wil nu seks met zo venten?

Daar zou je nog van verbaasd staan.
Citaat:

Natuurlijk, maar die moed hebben onze politiekers niet, dus blijven ze maar toegevingen doen.

Universalia 29 november 2013 08:22

Citaat:

Het Afrikaanse land Angola wordt naar verluid het eerste land ter wereld waar de islam wordt verboden en moskeeën zullen worden afgebroken. 'Dit is het definitieve einde van de islamitische invloed in ons land,' verklaarde president Jose Eduardo dos Santos.
Uiteindelijk eens een slim mens denk je dan.

Citaat:

Ik kan er alleen van afleiden dat ze in Afrika meer verstand blijken te hebben dan wij hier.
Of heeft men daar de manier 'gevonden' om ze allemaal naar hier te sturen

Citaat:

Ze spelen het daar een beetje 'slimmer' dacht ik en hier in Europa blijft men er nog steeds met open ogen in trappen.:roll:

Bad Attila 29 november 2013 08:28

Citaat:

Kadootje.
http://www.courrierinternational.com...s-d-opposition

Nog steeds een voorbeeld?

Distel 29 november 2013 08:47

Godsdiensten verbieden is iets voor dictaturen. Als mensen kabouters willen aanbidden, dan doen ze maar. Verbied je het, dan jaag je hen enkel in de clandestiene sfeer en wordt het een pak moeilijker om ze in de gaten te houden. Van het land een lekenstaat maken, de religieuze organisaties en sekten belasten zoals elk profit bedrijf, en de normale bouwvoorschriften toepassen op de gebouwen lijkt mij een veel betere optie.

BonBon 29 november 2013 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6907293)
Godsdiensten verbieden is iets voor dictaturen. Als mensen kabouters willen aanbidden, dan doen ze maar. Verbied je het, dan jaag je hen enkel in de clandestiene sfeer en wordt het een pak moeilijker om ze in de gaten te houden. Van het land een lekenstaat maken, de religieuze organisaties en sekten belasten zoals elk profit bedrijf, en de normale bouwvoorschriften toepassen op de gebouwen lijkt mij een veel betere optie.

Sekten die hun leden verbieden om te vertrekken zijn onwettelijk bezig, dat lijkt me normaal. Hoe ga je die bestraffen dan, op individuele basis?

Universalia 29 november 2013 08:53

Citaat:

"Relax, l'Angola n'interdit pas l'islam. Seulement les partis d'opposition"
En eigenlijk verwonderde mij dit niet want als je een geloofsovertuiging volledig gaat verbieden en gebedstempels gaat afbreken, breek dan gelijk ook alle kerken, synagogen en dergelijke af, case closed ...

Citaat:

Maar welke vrouw wil nu seks met zo venten?
Dat type vrouw dat graag snel aan drugs, telefoonkaarten of andere toegangskaarten voor welk festival dan ook wil geraken misschien en af en toe al eens graag een waterpijpje lurkt, geen idee van :roll:

DeProf_eet 29 november 2013 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6907293)

Dom antwoord Distel. De islam is niet zomaar een godsdienst als een andere. Het is een manier van leven.

En verder denk ik niet dat indien ge het een godsdienst als een andere noemt, ge vergeten zijt dat het een godsdienst is die tot diep in zijn roots de opdracht geeft om elke niet-moslim te bestrijden met welke middelen dan maar ook.

Ik denk in feite niet dat ge dat niet weet, maar laat me het u toch maar even herinneren. Een goede moslim zijn is in feite een terrorist zijn.

In feite is de oorzaak dat elke moslim een ongelovige moet uitroeien, vermoorden, er de oorzaak van dat ze elkaar in een massa landen elkaar gewoon ook uitmoorden. Inderdaad want de ene moslim beschouwt daar de andere als een gelovige. En hoe de houding van een moslim moet zijn tov een ogelovige dat word tot vervelens toe oneindig x herhaald in de Koran.

Distel 29 november 2013 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6907297)
Sekten die hun leden verbieden om te vertrekken zijn onwettelijk bezig, dat lijkt me normaal. Hoe ga je die bestraffen dan, op individuele basis?

Niemand kan je verbieden om die sekte te verlaten. Die sekte kan dan wel repressief optreden, en dat moet dan wettelijk aangepakt worden. Eigenlijk hetzelfde principe als laster en eerroof: je pakt de laster aan, niet de meningsuiting.

Distel 29 november 2013 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6907314)
Dom antwoord Distel. De islam is niet zomaar een godsdienst als een andere. Het is een manier van leven.

Niemand kan je tegenhouden om morgen op een andere manier te gaan leven. Men kan wel repressief optreden of je afdreigen, en dan moet dat aangepakt worden.

Het is niet aan jou, mij, of de eerste de beste moslimextremist om te gaan bepalen welke "manier van leven" moet opgelegd worden. Dan ben je niet beter bezig dan de godsdiensten de je bestrijdt.

Citaat:

En verder denk ik niet dat indien ge het een godsdienst als een andere noemt, ge vergeten zijt dat het een godsdienst is die tot diep in zijn roots de opdracht geeft om elke niet-moslim te bestrijden met welke middelen dan maar ook.

Ik denk in feite niet dat ge dat niet weet, maar laat me het u toch maar even herinneren. Een goede moslim zijn is in feite een terrorist zijn.

In feite is de oorzaak dat elke moslim een ongelovige moet uitroeien, vermoorden, er de oorzaak van dat ze elkaar in een massa landen elkaar gewoon ook uitmoorden. Inderdaad want de ene moslim beschouwt daar de andere als een gelovige. En hoe de houding van een moslim moet zijn tov een ogelovige dat word tot vervelens toe oneindig x herhaald in de Koran.
En dan moeten de hufters aangepakt worden die die woorden in de praktijk omzetten. Uiteindelijk is het gebrek aan vrijheid in veel moslimlanden gebaseerd op net hetzelfde principe als wat jullie hier proberen te doen: "verbied elke leer die niet met de onze strookt".

Koenraad Noël 29 november 2013 09:32

Hier moeten we geen voorbeeld aan nemen. Extremistische uitingen moeten aangepakt worden, en de Islam zou mijns inziens (zoals heel wat andere godsdiensten) opnieuw een proces van inculturatie moeten ondergaan. Islam verbieden gaat echter in tegen de mensenrechten, en tegen onze grondwet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be