![]() |
startups in Vlaanderen en Wallonië
In 2003,
waren er in Wallonië 23000 start-ups (nieuwe bedrijven) en in Vlaanderen 26000. Bevolking 4 miljoen tegen 6 miljoen. In De Tijd gelezen een paar maanden geleden. Het zijn de cijfers van 2003. Kan er iemand een bron op internet vinden? |
Die Walen toch he, altijd bedrijfkes opzetten links en rechts om maar te kunnen frauderen. ;)
|
ik had dan graag geweten hoeveel procent van de startups na een of twee jaar nog bestond.
|
Het probleem is altijd dat onze vele overheden het privé-initiatief niet au sérieux nemen en die mensen veel te veel belasten. Voor 6 parlementen en 6 regeringen is er daarentegen wél geld.
|
Citaat:
|
In de horeca het meest van alle Belgen...
|
kent iemand de term 'verzadiging'?
|
Citaat:
dan doen de walen eens wat vlaanderen van hen verlangt en dat hebben les flamingants het over verzadiging en faillisementen het geeft aan hoe diep de intellectuele oneerlijkheid verankerd is in het flamingantisme |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een emmer van 10L is voor 9 liter gevuld. daar kan maar 1 liter meer bij. Een emmer van 8L is voor 3L gevuld, daar kan nog gemakkelijk 5L bij. Op mijn gemeente zijn er voor 10.000 inwoners 6 bakkers, 4 slagers, en 3 grootwarenhuizen. Net over de taalgrens in Moeskroen, zijn er met moeite 9 bakkers, 7 slagerijen, en 7 grootwarenhuizen, voor 4 keer zoveel inwoners. capich? |
Over starters :
Citaat:
|
Citaat:
Maar laat ons toch maar hopen dat je berichten juist zijn en dat we dus over afzienbare tijd een naarstige buur hebben die op eigen benen kan staan. |
Citaat:
en ook al is het zo, dan vind ik het prima dat de walen blijkbaar nog volop initiatief nemen |
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je dat de bakkers, de beenhouwers en de supermarkten in jouw dorp zoveel beter zijn dat de mensen vanuit Moeskroen daar naartoe komen? Leg eens uit, ik begrijp het echt niet hoor. Ik heb thans mijn cursus statistiek er van de universiteit nog eens bijgehaald en ik vindt nergens een regeltje zodat ik het zelfde als jij kan concluderen. Onze prof zei het nog. Later zul je mensen tegenkomen die uit het feit dat je wel eens met een fiets valt daar uit gaan afleiden dat iedereen valt met de fiets. 't Was precies toch nen slimme prof. |
Citaat:
hebben ze bij jouw op de unief nooit leren een taart verdelen meneer de universitair? nog nooit gemerkt, hoe meer dat er te verdelen valt hoe kleiner de stukjes zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
maar van waar haal JIJ ze? |
Citaat:
Wetende dat Moeskroen dan nog een van de meest welvarende Waalse gemeenten is in Wallonie. (natuurlijk Burgemeester Detremerie is/was een kortrijkzaan :-P ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be