![]() |
Di Rupo en het concurrentievermogen
Di Rupo zou ermee instemmen een wet te maken waarin onze loonlasten gelijk moeten liggen met die in van onze buurlanden.
De vraag is : hoe gaat hij dat doen ? Met de mensen minder netto loon te geven en dus de koopkracht aan te tasten of door het overheidsbeslag te verminderen. Ze hebben nu al geld te kort dus hoe gaan ze het financiëren ? |
"Di Rupo en het concurrentievermogen"
Welke aflevering is dat? |
Di Rupo is geen kloten van plan. De enige reden waarom ze dit aankondigen is omdat er verkiezingen in aantocht zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De loonkloof moet weg, ja. De lonen in het buitenland moeten omhoog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Di Rupo belooft. Hij belooft voor 2015, 2018 en 2020. Nochtans heeft Di Rupo al meerdere jaren tijd gehad.
Hoe ging dat rijmpje weer over beloven, geloven en zotten? |
Di Rupo belooft. Hij belooft voor 2015, 2018 en 2020. Nochtans heeft Di Rupo al meerdere jaren tijd gehad.
Mag ik hieruit besluiten dat Di Rupe II eigenlijk al een feit is. Onnodig dus om overbodige verkiezingen te organiseren, weg met die komedie. Kosten gespaard. |
Citaat:
Ja hoor. U ook? Wat zei hij dan? Ik hoorde hem, maar luisteren naar Flup, doe ik niet. |
Di Rupo heeft nu heel wat ervaring met puin ruimen.
Voor zulke klus is een vakman nodig. OK Elio, we rekenen op u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het concurrentievermogen van Di Rupo. Dat is toch goed... we staan toch op de 2de plaats.
Belgische loonkosten zijn op een na hoogste in EU (Duitse studie) Citaat:
![]() Nu laten we de verhouding tov de staatsschuld eens bekijken. (in verhouding tov BNP) Van de 128 landen staat Belgie op een eervolle tiende plaats. Zweden staat op plaats 69. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...r_staatsschuld In elk geval Di Rupo heeft nog veel werk... |
Citaat:
Was ook een warme periode. Vader Eyskens lei er ijsblokjes op. Riep er ook het leger bij, Fonnespierre. En alles kabbelde verder. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be