Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Manieren om geld bij te verdienen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=194985)

bembem 30 november 2013 22:40

Manieren om geld bij te verdienen

Ik denk er sterk aan om mijn cribje op airbnb.com te zetten om travelers te bereiken die in plaats van op hotel te gaan verkiezen om bij locale particulieren tijdig iets te huren :-) Zo zou ik het gangbare tarief van minimum zo'n 40 eurokes per nacht kunnen vragen!!!

Heu alleen zijn er een aantal nadelen aan verbonden die mij toch nog doen twijfelen de stap te zetten, namelijk:

1) Ik ga telkens goed moeten schoonmaken alvorens (en na) de aankomst van de guests... want anders -> kans op slechte feedback en daardoor misschien midner succes bij andere travelers maw. slechte reclame voor mij en das natuurlijk niet de bedoeling :-(

2) Ik ga moeten zien dat ik mijn persoonlijke spullen (kledij, prularia, paperasserij..) verkas naar elders........ niet onoverkomelijk maar wel een kleine verhuis want ik heb namelijk nogal veel "brol" ...... :-(

3) Ik ben bang dat ik oa. opgelicht zou worden door bv. mensen die de boel afbreken, geen zorg dragen voor mijn (Ikea) meubeltjes waar ik toch wel aan gehecht ben (lol) :-(

4) Ik wil niet dat mijn huisbaas daar lucht van zou krijgen want anders vlieg ik (wellicht) misschien buiten.. :-(

...

Wat denken jullie ervan? Zouden jullie het risico nemen?

Xenophon 30 november 2013 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6909611)
Ik denk er sterk aan om mijn cribje op airbnb.com te zetten om travelers te bereiken die in plaats van op hotel te gaan verkiezen om bij locale particulieren tijdig iets te huren :-) Zo zou ik het gangbare tarief van minimum zo'n 40 eurokes per nacht kunnen vragen!!!

Heu alleen zijn er een aantal nadelen aan verbonden die mij toch nog doen twijfelen de stap te zetten, namelijk:

1) Ik ga telkens goed moeten schoonmaken alvorens (en na) de aankomst van de guests... want anders -> kans op slechte feedback en daardoor misschien midner succes bij andere travelers maw. slechte reclame voor mij en das natuurlijk niet de bedoeling :-(

2) Ik ga moeten zien dat ik mijn persoonlijke spullen (kledij, prularia, paperasserij..) verkas naar elders........ niet onoverkomelijk maar wel een kleine verhuis want ik heb namelijk nogal veel "brol" ...... :-(

3) Ik ben bang dat ik oa. opgelicht zou worden door bv. mensen die de boel afbreken, geen zorg dragen voor mijn (Ikea) meubeltjes waar ik toch wel aan gehecht ben (lol) :-(

4) Ik wil niet dat mijn huisbaas daar lucht van zou krijgen want anders vlieg ik (wellicht) misschien buiten.. :-(

...

Wat denken jullie ervan? Zouden jullie het risico nemen?

Let maar op, want Six weet wie je huisbaas is.

bembem 30 november 2013 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6909649)
Let maar op, want Six weet wie je huisbaas is.

nee dat weet ie niet :-P

Xenophon 1 december 2013 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6909655)
nee dat weet ie niet :-P

Oh jawel.

bembem 1 december 2013 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6909788)
Oh jawel.

yeah ik geloof je :-P

Xenophon 1 december 2013 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6909804)
yeah ik geloof je :-P

Je moet me niet geloven, dat staat u volledig vrij. Je vroeg advies, ik gaf het u.

Ik zeg u evenwel dat hij uw IP-adres heeft, en vandaar is het maar een kleine stap naar uw adres.

bembem 1 december 2013 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6909859)
Je moet me niet geloven, dat staat u volledig vrij. Je vroeg advies, ik gaf het u.

Ik zeg u evenwel dat hij uw IP-adres heeft, en vandaar is het maar een kleine stap naar uw adres.

o is six van de moderatie dan? (mijn ip adres das zelfs niet eens het mijne hihihi) ;)

Xenophon 1 december 2013 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6909866)
o is six van de moderatie dan? (mijn ip adres das zelfs niet eens het mijne hihihi) ;)

Goed, neem dan met een gerust hart het risico.

Maar, kom later niet bleten.

bembem 1 december 2013 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6909880)

Heu zeg het is hier precies de Gestapo lol

Xenophon 1 december 2013 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6909901)
Heu zeg het is hier precies de Gestapo lol

Wat is dat misschien?

six 1 december 2013 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6909916)
Wat is dat misschien?

HAMC voordat zij van naam en muzieksmaak veranderden.

six 1 december 2013 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6909880)

Ik wil gerust zwijgen voor een prijsje.

Maar of anderen met een prijsje akkoord zullen gaan garandeer ik niet.

six 1 december 2013 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6909866)

Kleine moeite.

Xenophon 1 december 2013 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6909918)
HAMC voordat zij van naam en muzieksmaak veranderden.

Ik herinner me hem goed, dat was ne kerel.

Ik heb trouwens schriftelijke toestemming om zijn avatar te gebruiken hier.

bembem 1 december 2013 01:31

Ik zie ook dat de meeste zo'n 25€ extra vragen voor het schoonmaken, geen slecht idee.. hihi!

En er zijn er ook bij die een waarborg vragen..... niet slecht.. :D

bembem 1 december 2013 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6909919)
Ik wil gerust zwijgen voor een prijsje.

Maar of anderen met een prijsje akkoord zullen gaan garandeer ik niet.

hihihi zeg maar :-P

effe serieus: als ik zo'n 45 per nacht vraag dan kan ik in principe zo'n 300 per week krijgen en zo'n 150-200 per weekend + mijn kuis-fee van 25, niet slecht hé :-)

Mambo 1 december 2013 02:19

Je kan ook vers de vase gaan vangen. Of zeepieren gaan stekken.
Redelijk wat aan te verdienen.

hikikomori85 1 december 2013 06:56

Je kan je kamer en bed ook verhuren met jezelf erin.

Universalia 1 december 2013 12:05

Hoeveel jobs mag 1 persoon hier eigenlijk uitvoeren in België?

Want als 1 persoon nog 20 andere jobs voor zijn/haar rekening gaat nemen (geldgewin) dan is de hamvraag of die geen werk afpakt van anderen die in veel gevallen op zoek naar een job, of er niet aangeraken, door zo van die figuren die er 20 uit weten te voeren.

Ik kan mij daar in vergissen natuurlijk daarom ook de vraagstelling hoeveel jobs mag 1 persoon uitvoeren ... :lol:

bembem 1 december 2013 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6909956)
Je kan ook vers de vase gaan vangen. Of zeepieren gaan stekken.
Redelijk wat aan te verdienen.

lol

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be