![]() |
Manieren om geld bij te verdienen
Ik denk er sterk aan om mijn cribje op airbnb.com te zetten om travelers te bereiken die in plaats van op hotel te gaan verkiezen om bij locale particulieren tijdig iets te huren :-) Zo zou ik het gangbare tarief van minimum zo'n 40 eurokes per nacht kunnen vragen!!!
Heu alleen zijn er een aantal nadelen aan verbonden die mij toch nog doen twijfelen de stap te zetten, namelijk: 1) Ik ga telkens goed moeten schoonmaken alvorens (en na) de aankomst van de guests... want anders -> kans op slechte feedback en daardoor misschien midner succes bij andere travelers maw. slechte reclame voor mij en das natuurlijk niet de bedoeling :-( 2) Ik ga moeten zien dat ik mijn persoonlijke spullen (kledij, prularia, paperasserij..) verkas naar elders........ niet onoverkomelijk maar wel een kleine verhuis want ik heb namelijk nogal veel "brol" ...... :-( 3) Ik ben bang dat ik oa. opgelicht zou worden door bv. mensen die de boel afbreken, geen zorg dragen voor mijn (Ikea) meubeltjes waar ik toch wel aan gehecht ben (lol) :-( 4) Ik wil niet dat mijn huisbaas daar lucht van zou krijgen want anders vlieg ik (wellicht) misschien buiten.. :-( ... Wat denken jullie ervan? Zouden jullie het risico nemen? |
Citaat:
|
Citaat:
nee dat weet ie niet :-P |
Citaat:
|
Citaat:
yeah ik geloof je :-P |
Citaat:
Ik zeg u evenwel dat hij uw IP-adres heeft, en vandaar is het maar een kleine stap naar uw adres. |
Citaat:
o is six van de moderatie dan? (mijn ip adres das zelfs niet eens het mijne hihihi) ;) |
Citaat:
Maar, kom later niet bleten. |
Citaat:
Heu zeg het is hier precies de Gestapo lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar of anderen met een prijsje akkoord zullen gaan garandeer ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens schriftelijke toestemming om zijn avatar te gebruiken hier. |
Ik zie ook dat de meeste zo'n 25€ extra vragen voor het schoonmaken, geen slecht idee.. hihi!
En er zijn er ook bij die een waarborg vragen..... niet slecht.. :D |
Citaat:
hihihi zeg maar :-P effe serieus: als ik zo'n 45 per nacht vraag dan kan ik in principe zo'n 300 per week krijgen en zo'n 150-200 per weekend + mijn kuis-fee van 25, niet slecht hé :-) |
Je kan ook vers de vase gaan vangen. Of zeepieren gaan stekken.
Redelijk wat aan te verdienen. |
Je kan je kamer en bed ook verhuren met jezelf erin.
|
Hoeveel jobs mag 1 persoon hier eigenlijk uitvoeren in België?
Want als 1 persoon nog 20 andere jobs voor zijn/haar rekening gaat nemen (geldgewin) dan is de hamvraag of die geen werk afpakt van anderen die in veel gevallen op zoek naar een job, of er niet aangeraken, door zo van die figuren die er 20 uit weten te voeren. Ik kan mij daar in vergissen natuurlijk daarom ook de vraagstelling hoeveel jobs mag 1 persoon uitvoeren ... :lol: |
Citaat:
lol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be