![]() |
Elisabeth krijgt bewaking na dreigbrief ...
Citaat:
Ergens heeft de onbekende briefschrijver wel een punt het is meer dan genoeg geweest met de overrompeling van België door vreemdelingen. Of die persoon hij/zij op die manier, dreigen de prinses te ontvoeren, gelijk zal kunnen halen lijkt mij dan weer vrij sterk. :roll: |
Als ik de hier heersende mentaliteit tegen vreemdelingen zie, zou ik denken dat de briefschrijver van dit forum afkomstig zou kunnen zijn. Ik wed tien euro dat het Demper is! :lol:
|
De vreemdelingen? De kernoorzaak zijn diegenen die er voor zorgen dat die vreemdelingen hier toegelaten worden. Zoals onlangs iemand met meer dan 100 uitwijsbevelen hier nog altijd te kunnen rondlopen.
|
Citaat:
"Hier is een bevel om het land onmiddellijk te verlaten, maar kom volgende week even langs voor je gratis maandloon dat wij je graag aanbieden." . |
Royale poppenkast of niet, van kinderen blijf je af. Als hij dan toch per se een of ander statement wil maken, dat hij dat dan doet tegen Albert of Filip of Paola of ... Meer dan keuze genoeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn hier nu al voorposten aan het zoeken naar verblijfplaatsen. Het zullen vooral bouwvakkers zijn die naar hier afzakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Inderdaad er zijn er vele anderen die hij/zij beter tegen de 'schenen' zou gaan stampen. Citaat:
![]() Op dat vlak is het al wel meer dan 20 over twaalf, het mag stoppen dat ze maar naar ons landje blijven afreizen. Tal van andere landen beginnen dat al in te zien dat het mag stoppen: Duitsland, Engeland, er zijn landen waar men zelfs al terug muurtjes begint te bouwen ... |
Spreekt Duits blijkbaar
Niet verrassend |
Ik blijf van mening dat een kind daar niet moet in betrokken worden (in geen enkele zaak trouwens) om te proberen je gelijk te halen of mensen hun ogen te laten opengaan, aangaande bepaalde situaties in ons land waarmee je in onvrede leeft.
Pak diegenen aan die daar verantwoordelijk voor zijn of er verantwoordelijk voor geweest zijn, geen meisje van 12. :roll: |
Citaat:
Karl Marx sprak ook Duits :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be