![]() |
Kroaten zeggen 'nee' tegen homohuwelijk
Citaat:
|
Wanneer de armoede daar weggewerkt is stoppen ze wel met de paleoconservatieve onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan stappen ze toch uit de EU ......
Ik vind het een onsmakelijk gebeuren, net zoals het eten van tripe. Maar anderen denken daar anders over en tripe wordt nog steeds verkocht. |
Citaat:
|
Als de Joegoslavische Oorlogen lang genoeg achter ons liggen zal het wel beteren. De gore kerk heeft daar waarschijnlijk nog veel macht en prestige omdat het een nuttig iets was om je mee te onderscheiden van de etnisch verwante Serven. Laat ons inderdaad hopen dat ze na verloop van tijd stoppen met die conservatieve onzin.
|
Citaat:
|
@ six
Wat mij betreft mogen ze hun gang gaan. Zal ze geen strobreed in de weg leggen. Het zal de bevolkingsaanwas doen afremmen dus wat mij betreft hoe meer homohuwelijken hoe beter. |
Citaat:
|
Ik ga hier principieel "nee" antwoorden met twee kantlijnen:
1) Ik ben tegen het burgerlijk huwelijk. 2) Die Kroaten zoeken het in hun eigen land zelf maar uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zitten homo's in deze draad. |
Citaat:
Een staat die het burgerlijk huwelijk inricht, en volgens mij doet zowat elke staat dat, vervult eigenlijk niet meer of niet minder dan toen doopregisters als basis voor het bevolkingsregister dienden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bekrompen? Ik weet het niet.
Ik mocht destijds mijn Franse juffrouw niet eens in het openbaar kussen. |
Citaat:
Van die tuchtige, brave katholieke scholen. Na de schooluren roken de kindjes wiet en neuken zij elkaar anaal. Maar niet tijdens de schooluren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be