Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Amusement met laserpointer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=195118)

six 3 december 2013 22:58

Amusement met laserpointer

Ik heb mij onlangs in een dronken bui in de plaatselijke nachtwinkel een laserpointer aangeschaft voor drie euro. Dat ding schijnt best ver en bezorgt mij veel plezier.

Onlangs liepen er biermarginalen beneden. Ik liet het laserlichtje rondjes dansen rondom hun. Zij werden woest en begonnen te roepen van "steek da in aw gat, awe klotelaser".
Ik bleef uiteraard voortdoen. De mannelijke marginaal werd door zijn vrouw gekalmeerd en liep uiteindelijk door.

(voor de moraalridders: nee ik schijn niet in gebouwen/op auto's/op mensen. Heb als consument wel recht om dat te doen. Hier op het forum zijn er voldoende mensen die vinden dat zij als consument anderen in gevaar mogen brengen in het verkeer)

Nietzsche 3 december 2013 23:00

Dat doet mijn nichtje van 11 ook altijd.

Tavek 3 december 2013 23:28

Ge moet de groene geimporteerde uit china gebruiken ;)

six 3 december 2013 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 6913697)

Zijn die niet vrij gevaarlijk?

Tavek 3 december 2013 23:33

Ja. Ik heb testjes gedaan en ik geraak er meer als een km ver mee.

5 mW. Is fors voor een laserke.

six 3 december 2013 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 6913702)
Ja. Ik heb testjes gedaan en ik geraak er meer als een km ver mee.

5 mW. Is fors voor een laserke.

Hmm. Klinkt als handig tegen biermarginaal.

Supe®Staaf 3 december 2013 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6913651)
Ik heb mij onlangs in een dronken bui in de plaatselijke nachtwinkel een laserpointer aangeschaft voor drie euro. Dat ding schijnt best ver en bezorgt mij veel plezier.

Onlangs liepen er biermarginalen beneden. Ik liet het laserlichtje rondjes dansen rondom hun. Zij werden woest en begonnen te roepen van "steek da in aw gat, awe klotelaser".
Ik bleef uiteraard voortdoen. De mannelijke marginaal werd door zijn vrouw gekalmeerd en liep uiteindelijk door.

(voor de moraalridders: nee ik schijn niet in gebouwen/op auto's/op mensen. Heb als consument wel recht om dat te doen. Hier op het forum zijn er voldoende mensen die vinden dat zij als consument anderen in gevaar mogen brengen in het verkeer)

Thuleander 3 december 2013 23:44

Citaat:

Ik bleef uiteraard voortdoen.

Wat ben je toch een held.

Demper 3 december 2013 23:46

Meneer heeft 3 euro uitgegeven en iedereen moet het weten.

Hij heeft die 3 euro uitgegeven terwijl hij zat was, en gaat dan anderen uitmaken voor "biermarginalen".

Werd je vroeger gepest ofzo?

Supe®Staaf 4 december 2013 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6913722)
Hij heeft die 3 euro uitgegeven terwijl hij zat was, en gaat dan anderen uitmaken voor "biermarginalen".

Zat van Royal Dragon staat heel wat sjieker dan van een Stellaatje of 10, nietwaar.
Dat piest heel wat delicater.

Demper 4 december 2013 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6913747)
Zat van Royal Dragon staat heel wat sjieker dan van een Stellaatje of 10, nietwaar.
Dat piest heel wat delicater.

six drinkt cara pils ;-)

Supe®Staaf 4 december 2013 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6913754)
six drinkt cara pils ;-)

.. ja, maar naar 't schijnt in een wijnglas!

Demper 4 december 2013 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6913767)
.. ja, maar naar 't schijnt in een wijnglas!

Wat een artiest is het toch!

bembem 4 december 2013 03:24

Citaat:

lol, je moet daarmee op meneer rondjes draaien.. dan denkt ie dat het Aliens zijn...... :lol: :lol: :-P

Scherven A. Mok 4 december 2013 07:50

Vliegtuigpiloten en die ambetantenaren van de NMBS zijn ook leuke slachtoffers.

giserke 4 december 2013 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6913698)
Zijn die niet vrij gevaarlijk?

Ja dat is juist de bedoeling. :-)

Marie van de koster 4 december 2013 10:44

Citaat:

Eerst vertellen dat hij in een dronken bui de nachtwinkels afschuimt. Dan mensen pesten met zijn speelgoedje en die mensen uitschelden voor biermarginalen!
Wat een Neanderthaler!

Klojo eerste klas 4 december 2013 11:23

2 Bijlage(n)
Jullie weten toch waar "Six" voor staat ? (toch voor alle zekerheid controleren of 'k in K&K zit. Ja, OK) Eerste foto
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1386152158

(in zijn dromen is 't natuurlijk : Tweede foto
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1386152158 )

Nietzsche 4 december 2013 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 6913697)

Mensen die dat gebruiken moet je in een hoekje in elkaar trappen.

Nietzsche 4 december 2013 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 6913714)
Wat ben je toch een held.

Echt he, hij is een echte stoere boy.

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be