![]() |
Israel manipuleert en zet kinderen aan tot haat
"i picture a dead arab, and that makes me happy"
http://www.youtube.com/watch?v=yp5Ri5U_7dg en dan proberen de zionistjes toch maar proberen te beweren dat Hamas een patent heeft op het inzetten van kinderen in dit conflict |
om dan nog maar over schietkampen te zwijgen voor kinderen, georganiseerd door de papa kolonisten met een stevige scheut anti-arabische propaganda erbij. je moet zo maar eens opgroeien. logisch dat racisme hoog scoort in Israel.
|
Dus, als kinderen de "leukere"* koranverzen dagelijks moeten opdreunen en minstens 5 keer per dag tapijtkoppen, telkens bij elke maaltijd allah prijzen, dan is dat prima nietwaar.
*U kent ze wel, de latere verzen, zo van het type ongelovigen een kopje kleiner maken, en slavinnetjes houden. |
Citaat:
Wat een cynische, bittere repliek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, jonge Israëli's vrezen Arabieren, en jonge Arabieren vrezen Israëli's, terwijl hun vaders aan defensie of agressie doen, afhankelijk van wie je het vraagt. Vingertjes wijzen is makkelijk, en in wat verschilt een virulente zionist nog van een virulente antizionist als Tamam?
|
Ik vind het redelijk on topic. Verbazingwekkend als "Israëlies" hetzelfde gaan doen als hun vijanden.
Nietzsche, het zou U welbekend moeten zijn. Citaat:
|
Citaat:
Maar het gaat hier over de indoctrinatie van Israël. Niet over de koran over allerlei islamitische indoctrinatie. Hiermee impliceer jij overigens dat een land als Palestina is begonnen met indoctrinatie en dat dit slechts een reactie is van Israël. En dat terwijl jij daar geen enkele betrouwbare bron voor hebt. |
Ik zou zo durven denken dat de Koran al een tijdje langer bestaat dan de Staat Israël en het idee van "moderne zionisten".
Maar waarom zo eenzijdig verongelijkt Nietzsche? |
Citaat:
Dat heeft allemaal niets met de islam te maken. |
Ik heb zo het idee dat een land dat eigenlijk niet kan doen.
Een uitgedragen ideologie daarentegenover. Bof, zolang ze dat soort rotzooi niet importeren, kan het me weinig schelen. Helaas importeren sommigen dit soort rotzooi met de bootlading. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dit geval zijn De Moslims de slechten, dus zijn de Joden de Goeden. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dus dat beeld kan niet echt kapotgeslagen worden. Maar als U zionistische idioterieën aanhaalt, kan ik een paar 1000 evenbeelden geven die direkt gerelateerd zijn aan de jongere telg van de idioterie die men abramistische godsdienst noemt. Ik herhaal, geen van de partijen ginder willen het probleem oplossen. En als er een hoop "onschuldigen" mee vermalen worden, "maak ze allemaal af, en god zal de zijnen er wel uithalen". |
Citaat:
Heb je een vlekkenverwijderaar bij de hand? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be