Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Israel manipuleert en zet kinderen aan tot haat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=195142)

Tamam 4 december 2013 20:43

Israel manipuleert en zet kinderen aan tot haat

"i picture a dead arab, and that makes me happy"

http://www.youtube.com/watch?v=yp5Ri5U_7dg

en dan proberen de zionistjes toch maar proberen te beweren dat Hamas een patent heeft op het inzetten van kinderen in dit conflict

Tamam 6 december 2013 10:12

om dan nog maar over schietkampen te zwijgen voor kinderen, georganiseerd door de papa kolonisten met een stevige scheut anti-arabische propaganda erbij. je moet zo maar eens opgroeien. logisch dat racisme hoog scoort in Israel.

maddox 6 december 2013 10:35

Dus, als kinderen de "leukere"* koranverzen dagelijks moeten opdreunen en minstens 5 keer per dag tapijtkoppen, telkens bij elke maaltijd allah prijzen, dan is dat prima nietwaar.

*U kent ze wel, de latere verzen, zo van het type ongelovigen een kopje kleiner maken, en slavinnetjes houden.

Nexer 6 december 2013 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6916808)
Dus, als kinderen de "leukere"* koranverzen dagelijks moeten opdreunen en minstens 5 keer per dag tapijtkoppen, telkens bij elke maaltijd allah prijzen, dan is dat prima nietwaar.

Nee.

Wat een cynische, bittere repliek.

maddox 6 december 2013 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 6916864)
Nee.

Wat een cynische, bittere repliek.

En doet dat afbreuk aan de waarheid?

Nietzsche 6 december 2013 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6916873)
En doet dat afbreuk aan de waarheid?

Het was nogal offtopic.

Nexer 6 december 2013 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6916895)
Het was nogal offtopic.

Inderdaad. Het klopt. Maar het is het onderwerp ter discussie niet. Waarom hier uw gal komen spuwen?

Nietzsche 6 december 2013 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 6916916)
Inderdaad. Het klopt. Maar het is het onderwerp ter discussie niet. Waarom hier uw gal komen spuwen?

De islam is overal !

Koenraad Noël 6 december 2013 12:36

Tja, jonge Israëli's vrezen Arabieren, en jonge Arabieren vrezen Israëli's, terwijl hun vaders aan defensie of agressie doen, afhankelijk van wie je het vraagt. Vingertjes wijzen is makkelijk, en in wat verschilt een virulente zionist nog van een virulente antizionist als Tamam?

maddox 6 december 2013 12:36

Ik vind het redelijk on topic. Verbazingwekkend als "Israëlies" hetzelfde gaan doen als hun vijanden.

Nietzsche, het zou U welbekend moeten zijn.

Citaat:

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you.

Nietzsche 6 december 2013 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6916953)
Ik vind het redelijk on topic. Verbazingwekkend als "Israëlies" hetzelfde gaan doen als hun vijanden.

Nietzsche, het zou U welbekend moeten zijn.

Jaja, allemaal leuk en aardig.

Maar het gaat hier over de indoctrinatie van Israël. Niet over de koran over allerlei islamitische indoctrinatie.

Hiermee impliceer jij overigens dat een land als Palestina is begonnen met indoctrinatie en dat dit slechts een reactie is van Israël. En dat terwijl jij daar geen enkele betrouwbare bron voor hebt.

maddox 6 december 2013 12:54

Ik zou zo durven denken dat de Koran al een tijdje langer bestaat dan de Staat Israël en het idee van "moderne zionisten".

Maar waarom zo eenzijdig verongelijkt Nietzsche?

Nietzsche 6 december 2013 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6916982)
Ik zou zo durven denken dat de Koran al een tijdje langer bestaat dan de Staat Israël en het idee van "moderne zionisten".

Maar waarom zo eenzijdig verongelijkt Nietzsche?

Israël roept kinderen op om Arabieren te haten.

Dat heeft allemaal niets met de islam te maken.

maddox 6 december 2013 13:01

Ik heb zo het idee dat een land dat eigenlijk niet kan doen.
Een uitgedragen ideologie daarentegenover.

Bof, zolang ze dat soort rotzooi niet importeren, kan het me weinig schelen.

Helaas importeren sommigen dit soort rotzooi met de bootlading.

Tamam 6 december 2013 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6916808)

*U kent ze wel, de latere verzen, zo van het type ongelovigen een kopje kleiner maken, en slavinnetjes houden.

wie keurt er Hamas dan goed in de OP? je ziet dingen die er niet zijn. misschien doet het u wat pijn dat uw democratisch beeld beeld van Israel in stukken geslagen wordt.

Nexer 6 december 2013 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6916953)
Ik vind het redelijk on topic.

Het onderwerp misschien wel. Maar uw repliek was meer dan gewoon het onderwerp aankaarten. U insinueerde dat, door het niet te vermelden, de OP het prima vind.

Bad Attila 6 december 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 6916916)

Omdat de wereld eenvoudig is: je hebt de Goeden, en je hebt de slechten. De Goeden doen alles goed, en niks verkeerds, en de slechten doen alles slecht en kunnen niks goede doen. Want als Goeden iets verkeerd zouden doen, dan zouden zij slechten zijn, en dat gaat niet.

In dit geval zijn De Moslims de slechten, dus zijn de Joden de Goeden.

;-)

Nexer 6 december 2013 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 6917160)
Omdat de wereld eenvoudig is: je hebt de Goeden, en je hebt de slechten. De Goeden doen alles goed, en niks verkeerds, en de slechten doen alles slecht en kunnen niks goede doen. Want als Goeden iets verkeerd zouden doen, dan zouden zij slechten zijn, en dat gaat niet.

In dit geval zijn De Moslims de slechten, dus zijn de Joden de Goeden.

;-)

En zo lang we in termen van "wij tegen hen" bezig blijven, is er niemand die aandacht besteed aan hoe onze vrijheden ingeperkt worden en ons geld afgepakt wordt.

maddox 6 december 2013 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6917143)
wie keurt er Hamas dan goed in de OP? je ziet dingen die er niet zijn. misschien doet het u wat pijn dat uw democratisch beeld beeld van Israel in stukken geslagen wordt.

Democratisch beeld van Israël, ik? Israël is net zoals België geen democratie.
Dus dat beeld kan niet echt kapotgeslagen worden.

Maar als U zionistische idioterieën aanhaalt, kan ik een paar 1000 evenbeelden geven die direkt gerelateerd zijn aan de jongere telg van de idioterie die men abramistische godsdienst noemt.

Ik herhaal, geen van de partijen ginder willen het probleem oplossen.
En als er een hoop "onschuldigen" mee vermalen worden, "maak ze allemaal af, en god zal de zijnen er wel uithalen".

D'ARTOIS 6 december 2013 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6916918)
De islam is overal !

Jammer genoeg wel.

Heb je een vlekkenverwijderaar bij de hand?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be