![]() |
Zwartrijders opgesloten in metrostation
Zwartrijders opgesloten in metrostation
http://www.nieuwsblad.be/article/det...31204_00871413 Citaat:
Of gaan ze toch manieren zoeken om dit te omzeilen ?? Zwartrijden , waarom ?? |
En wat als uw batterrij van uwe gsm leeg is? Of als ge uwe gsm vergeten zijt? Of als uw krediet op is? Het zal u maar eens overkomen. Lamme regel. Dat ze eens meer controle regelen op de treinen zelf.
|
Inderdaad , een terechte vraagstelling die u daar doet !!
Daar sta je dan , of zouden andere je (willen) helpen in zo'n geval ?? |
Citaat:
En ook al dat geweld tegen controleurs ?? Daarom zoeken ze blijkbaar andere methodes , welke zouden ok kunnen zijn ?? |
Citaat:
|
Als ge uw ticketje koopt zoals het hoort heb je geen problemen.
Je komt daar niet toevallig terecht he. "Moet ge nu eens iets weten? Ik struikelde en zat prompt in een metrostel, toen ik daar eindelijk uitgeraakte kon ik niet weg omdat ik natuurlijk geen kaartje had! Schande!" |
Citaat:
Mijn, uiterst positieve en geniale voorstel: een combinatie van een straf en een preventiemaatregel: - de straf is een boete, namelijk de prijs van tien ticketten - de verplichte aanschaf van een jaarabonnement. Ten minste kunnen ze dan het komende jaar niet meer zwart rijden. . |
Toegang tot perron blokkeren, en alleen met ticket mensen doorlaten.
|
Citaat:
En voor de slimmeriken en diegenen de de wet daar rond kennen : zelf al steek je iets in je zak dan mag die niets zeggen zolang je niet de kassa voorbij bent. En ben je buiten de winkel dan mag die ook niets meer zeggen. Dus enkel in het stuk tussen kassa en uitgang. Houd hij je daar tegen en je weigert te stoppen dan mag die u NIET aanraken of tegen houden. En hij mag zeker niet de uitgang op slot doen of blokkeren. Hij mag de politie bellen en een persoonsbeschrijving doorgeven. Maar het is dan zijn woord tegen dat van u. En zijn woord is niet gelijk aan dat van een flik. Dus einde verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal er niemand staan om te assisteren? In het VK bijvoorbeeld is er altijd begeleiding aanwezig.
'Zelfs' in Israël staat steeds personeel om je te helpen indien je kaartje niet door de scan geraakt. |
In principe zijn alle ingangen met een poortje geblokkeerd, dus je kan er niet in zonder ticket of kaart.
Toch lukt dat nog, er zijn bijv. nog hopen bedelaars die op de perrons en metro's raken. Een ticket scan om buiten te gaan daarentegen is waanzin in de grote stations. Daar stappen enkele honderden passagiers af en die zouden dan allemaal hun ticket moeten scannen over 3 poortjes ? Dat duurt een half uur om het station uit te geraken. |
Het metrostation aan NMBS Brussel Centraal, geraak je zo binnen. dus binnen geraken in zelfs de grote stations is geen probleem
|
Citaat:
Hoe juist is de rest van hun artikels? |
Citaat:
Ga ne keer op uitstap in Londen en ge zult u een Oyster kaart aanschaffen. . |
Citaat:
|
Ik geloof niet dat men in Brussel nog veel keus had dan de perrons te "kuisen" van iedereen die daar niet is om te reizen.....
We zouden soms vergeten dat er tot voor een paar jaar doden en gewonden gevallen waren op diezelfde perrons en dat de politiediensten op den duur even veel mensen onder de grond als boven de grond mochten laten surveilleren. De uitbouw van een openbaar vervoer is ook niet mogelijk als de mensen moeten vechten en lopen om op- of van een metro- of tramstel te raken.... Nu is er hoogstens al eens frustratie om wat technologie..... Dit is de (nabije) toekomst van alle ietwat grotere trein- en metrostations....Plaatsen die "van iedereen","gratis" en populair zijn verworden al snel tot een vuilhoop en een hel ,of een politie-patrouillezone met dagelijkse "evenementen".... De huidge methode lijkt me een verbetering is...:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be