![]() |
246 km/u
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...Haasrode.dhtml
De federale wegpolitie van Bertem heeft gisteren een Griekse man tegengehouden die aan 246 kilometer per uur over de E40 reed, ter hoogte van Haasrode. http://www.demorgen.be/dm/nl/994/sta...utm_medium=RSS Een transportbedrijf uit het Nederlandse Reeuwijk is eind oktober ten onrechte bekeurd omdat een vrachtwagen van het bedrijf 246 kilometer zou wie gelooft die snelheidsbekeuring nog ? |
Ik krijg 200 geperst uit mijn Mondeo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij zien u dadelijk terug voor het weerbericht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo zijn er ook traktoren "geflitst" aan 140 kmh of meer (doet er niet toe hoeveel, het verschil tussen de voertuigen telt). Wat er op de flitsfoto staat is niet het voertuig dat gemeten werd zo simpel is het. Het gemeten voertuig verbergt zich bij het nemen van de foto dan net achter dat traag voertuig De technische meet-uitleg kan ik geven, het gaat over tiendes van seconden, namelijk 0,4 seconde. ;-) Ach duurt me te lang, hier mijn uitleg: http://forum.christophoros.be/index.....html#msg41846 over vrachtwagen-246 kmh en traktor-140 kmh. |
Citaat:
|
Spijkermat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons mag die rekenen op een EMG cursus van 800€ + de boete zelf dokken, en nog kans auto in beslagname. Koos Spee is er niet mals in. |
Citaat:
|
Citaat:
Autoland Duitsland is het levende bewijs dat ontzettend snel rijden perfect veilig is. Zoek dus de onveiliger situatie in eigen land in: - Slechtere infrastructuur - Onvermogen van onze chauffeurs. |
Autosnelweg E313, het goede voorbeeld.
Betrapt :roll: Citaat:
Citaat:
|
op zijn minst moet je consequent zijn: ofwel is 190rijden levensgevaarlijk en de oorzaak van alle ongevallen ofwel is het niet de oorzaak
Wat mij noopt te stellen, als iedereen permanent betrapt wordt voor hardrijden en roodrijden, waarom staan er dan geen ongevallen op de camera ? Want we krijgen hier ook stilletjes aan het bewijs dat 2 miljoen belgen per jaar te hard rijden en toch niet de brokkemakers zijn die sommige beweren dat ze zijn.. In feite met die databank zou je kunnen een regressie doen tussen het aantal ongevallen versus het aantal flitsboetes. En volgens de gangbare theorie zouden de brokkenmakers de flitskampioenen moeten zijn en omgekeerd... Is dat zo ?? is er zo een verband, en hoe groot is dat verband ?? |
Citaat:
Dikwijls, heel dikwijls meer dan +150 en zelfs +200 km/uur gereden. Wagens die dat vlot halen en waar de keramische remmen ook voor gemaakt zijn om heel snel terug stil te staan moeten ook gebruikt worden. In Duitsland en dan op de onbegrensde stukken zelfs +250 km/uur ( en dan flitsen ze achter u nog met hun lichten om opzij te gaan). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be