![]() |
welke kleren dragen jullie gewoonlijk ?
Kleren maken de man niet, word er gezegd.
Toch zeggen ze veel over de drager zijn persoonlijkheid. Een man in politie-uniform is zelden sympatiek ( oops, krijg ik nu een gasboete ? ) Slordige mensen lopen dikwijls slordig aan gekleed Vuilaards dragen dikwijls vuile kleren Hoeren dragen weinig kleren Moslima's te veel Hoe lopen jullie er gewoonlijk bij ? Jeans en baskets ? Kostuum ? Uniform ? Netjes proper en afgestoft ? Vuile, stinkende, gekreukte, ouwe , herstelde of gescheurde kleren ? Vrolijke kleurtjes of grijs, zwart en bruine kleren ? Enz... |
Ik draag vrijwel altijd DOLCE & GABBANA als een echte kapitalistische liberale hond.
Nee grapske, ik draag gewoon wat ik leuk vind. En haters mogen haten. |
Citaat:
|
Een wit costuum en witte puntschoenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou wel van jeans :) btw: Behalve kostuums , want die heb ik zelfs niet :oops: |
Citaat:
|
Mannen dragen als ze dan eens proper willen lopen natuurlijk niks anders dan H.boss.
En als uurwerk een rolex of een breitling. Een james bond omega is ook goed. Gouden pinkring niet noodzakelijk, wel goed meegenomen. Op dezelfde kant van het uurwerk natuurlijk. En uiteraard een 18k gouden kruis aan de nek. Discreet verborgen dat wel. En geld zit niet in uw portefeuille maar opgerold in een echt gouden money clip los in de broekzak. 5000€ is wel een minimum. Al de rest zijn janetten. |
Werk : kostuum met das (heb ik trouwens ook altijd verplicht aan werknemers die met klanten in contact zouden kunnen komen). Vrije tijd : jeansbroek en hemd (zonder das natuurlijk). Wel ALTIJD deftige schoenen en nooit sportschoenen of dergelijke. Doe dat aan als je gaat sporten en niet anders.
En om verder te gaan op mambo zijn post hier onder : gouden rolex als ik in kostuum ben en rolex submariner in mijn vrije tijd. Maar ik verzamel dure horloges. Naast het verzamelen van sportwagens zijn horloges mijn tweede passie (en beiden zijn beleggingen). Ringen of kettingen of wat dan ook draag ik NOOIT. |
Meestal vrij klassiek, draag altijd een horloge en elke man moet toch zeker een kostuum hebben.
|
Citaat:
Winter: een ribbroek T-shirt (lange mouw) coltrui met zo nodig extra trui keus uit diverse kleurtjes. (naargelang mijn humeur...):lol: Werk kleding: uniform winteroutfit. |
Citaat:
Praat eens normaal. |
Citaat:
|
Pak en das ofwel katoenen broek/jeans met vest. Pak altijd met geklede schoenen (uiteraard), casual afwisselend sneakers, geklede schoenen of laarzen.
|
Meestal een combinatie tussen toevallig verworven gratis kleding en tweedehandskleding, met een paar toetsen van duurzaamheid en kleinschaligheid in de productie (in het geval van schoenen) en functionele zelfverwenning (zoals bij het hoofddeksel). Duidelijk?
|
In mijn vrije tijd: sobere, informele hemdjes (geruit of polo), donkere jeansbroeken en nette (maar praktische) zwarte Gore-Texschoenen. Nooit korte broeken, slechts zelden t-shirts.
|
Citaat:
toegegeven: De mechaniek kan bekoren. Die horloges lijken ook nogal veel op elkaar. Je hebt de typische mannen en vrouwen grootte. Heeft weeral niets met functionalitiet van doen. een kleine horloge staat blijkbaar niet als man vind men. Culturele gewoonten die te doorbreken dienen te zijn. Liever een statement dan een horloge denk ik soms. Het mijne deed ik een para decenia geleden uit. Citaat:
|
On topic: bomberjack, citycamouflagebroek, zwarte laarzen of sneakers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be