![]() |
Halen de RD de tweede ronde in Brazilië?
Groep H:
- België - Algerije - Rusland - Zuid-Korea Een 'haalbare kaart' klinkt het overal. Toch gaan ze m.i. een manier vinden om het galant om zeep te helpen. Het doemdenken zit nu eenmaal in mij. Wat denken jullie? |
Er zitten een hoop jongens tussen die hun opleiding bij Genk hebben gehad, dus, ja.
|
Als je het in zo een groep niet haalt, moet je je doodschamen.
|
Ja hoor, dit moet lukken.
|
Groep A:
12 juni, Sao Paulo (22u Belgische tijd) Brazilië - Kroatië 13 juni, Natal (18u) Mexico - Kameroen 17 juni, Fortaleza (21u) Brazilië - Mexico 18 juni, Manaus (21u) Kameroen - Kroatië 23 juni, Brasilia (22u) Kameroen - Brazilië 23 juni, Recife (22u) Kroatië - Mexico Groep B: 13 juni, Salvador (22u) Spanje - Nederland 14 juni, Cuiaba (00u) Chili - Australië 18 juni, Porto Alegre (18u) Australië - Nederland 19 juni, Rio de Janeiro (00u) Spanje - Chili 23 juni, Curitiba (18u) Australië - Spanje 23 juni, Sao Paulo (18u) Nederland - Chili Groep C: 14 juni, Belo Horizonte (18u) Colombia - Griekenland 15 juni, Recife (00u) Ivoorkust - Japan 19 juni, Brasilia (18u) Colombia - Ivoorkust 20 juni, Natal (00u) Japan - Griekenland 24 juni, Cuiaba (22u) Japan - Colombia 24 juni, Fortaleza (22u) Griekenland - Ivoorkust Groep D: 14 juni, Fortaleza (21u) Uruguay - Costa Rica 15 juni, Manaus (03u) Engeland - Italië 19 juni, Sao Paulo (21u) Uruguay - Engeland 20 juni, Recife (18u) Italië - Costa Rica 24 juni, Natal (18u) Italië - Uruguay 24 juni, Belo Horizonte (18u) Costa Rica - Engeland Groep E: 15 juni, Brasilia (18u) Zwitserland - Ecuador 15 juni, Porto Alegre (21u) Frankrijk - Honduras 20 juni, Salvador (22u) Zwitserland - Frankrijk 21 juni, Curitiba (00u) Honduras - Ecuador 25 juni, Manaus (22u) Honduras - Zwitserland 25 juni, Rio de Janeiro (22u) Ecuador - Frankrijk Groep F: 16 juni, Rio de Janeiro (00u) Argentinië - Bosnië-Herzegovina 16 juni, Curitiba (21u) Iran - Nigeria 21 juni, Belo Horizonte (18u) Argentinië - Iran 22 juni, Cuiaba (00u) Nigeria - Bosnië-Herzegovina 25 juni, Porto Alegre (18u) Nigeria - Argentinië 25 juni, Salvador (19u) Bosnië-Herzegovina - Iran Groep G: 16 juni, Salvador (19u) Duitsland - Portugal 17 juni, Natal (00u) Ghana - Verenigde Staten 21 juni, Fortaleza (21u) Duitsland - Ghana 22 juni, Manaus (21u) Verenigde Staten - Portugal 26 juni, Recife (18u) Verenigde Staten - Duitsland 26 juni, Brasilia (18u) Portugal - Ghana Groep H: 17 juni, Belo Horizonte (18u) België - Algerije 18 juni, Cuiaba (00u) Rusland - Zuid-Korea 22 juni, Porto Alegre (18u) Zuid-Korea - Algerije 23 juni, Rio de Janeiro (00u) België - Rusland 26 juni, Sao Paulo (22u) Zuid-Korea - België 26 juni, Curitiba (22u) Algerije - Rusland Lees ook 'Lucky' Duivels mogen ni |
Nog steeds geen 'echte' ploegen tegen zie ik.
|
te arrogant om het te verdienen te winnen
De arrogantie van de meeste van die sjotters bekijkende en hun decadente hoge loon en angstaanjagend laag IQ zou ik het liefst hebben dat de rode duivels de volgende ronde niet halen...
Citaat:
|
Als de rode duivels verliezen gaat er trouwens een andere ploeg in hun plaats door.
|
Wat maakt het dus uit. Als company zijn premie aan een interessant doel zou geven zou het wel uitmaken, maar ik vrees ervoor...
|
Blatter negeert openlijk de regels een paar dagen voor de loting om Frankrijk ter wille te zijn. De uitleg die hij eraan geeft is een aanfluiting van het goed fatsoen. Het heeft er alle schijn van dat de FIFA en voetbal in het algemeen doordrongen zijn van corruptie. Het is ook een ideale sport om een uitslag mee te forceren. Kijk maar naar de macht die scheidsrechters hebben om een wedstrijd quasi te beslissen door al dan niet rode kaarten te trekken of buiten spel te fluiten. Er zijn weinig sporten die zo manipuleerbaar zijn als voetbal.
Daarmee...geniet liever van de kunst die ploegen en spelers kunnen tonen zonder u erg druk te maken over winnen en verliezen. |
Ik zie geen reden om neerbuigend te doen over Rusland of Zuid Korea. Even goed als Portugal of Japan.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
We spreken uiteraard wel af dat mensen die niét gestemd hebben in deze draad voor de aanvang van het WK zich onthouden van elke commentaar op eventuele foute voorspellingen van mensen die wel gestemd hebben.
Ah ja. Dat zou een beetje makkelijk zijn hé. |
Citaat:
Hoewel er bij de Portugezen een aantal etnische dilemma's zitten... Ik zal ze nauwlettend in het oog houden.:x |
Citaat:
Zou ge wel kijken, Jack? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be