Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   BUB op de IJzerbedevaart. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19528)

Patriot! 31 augustus 2004 10:54

BUB op de IJzerbedevaart.

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]B.U.B. op Ijzerbedevaart[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De Belgische Unie was vertegenwoordigd op de jaarlijkse Ijzerbedevaart in Diksmuide. De aanwezige partijleden ontrolden er op het podium de Belgische vlag, de B.U.B.-vlag alsook het spandoek met de slogan: België unitair.

Daarop hebben de organisatoren de B.U.B.-leden hardhandig verwijderd en hun vlaggen afgenomen, een diefstal waarvoor klacht bij de politie werd ingediend.
[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De politie heeft de B.U.B.-leden kort ondervraagd, waarna deze in alle kalmte naar huis zijn gekeerd.
[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De actie was een groot succes en wil aantonen dat het unitarisme leeft bij de Belgen. Indien onze politici niet vlug België weer één maken, dreigt een groot publiek ongenoegen tot uiting te komen.[/size][/font]

Zeno! 31 augustus 2004 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]
[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De actie was een groot succes en wil aantonen dat het unitarisme leeft bij de Belgen.[/size][/font]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

zorroaster 31 augustus 2004 11:12

Citaat:

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]
Daarop hebben de organisatoren de B.U.B.-leden hardhandig verwijderd en hun vlaggen afgenomen, een diefstal waarvoor klacht bij de politie werd ingediend.
[/size][/font]

:cry: :cry: Mammie! Mammie! Die stoute meneren waren niet lief voor ons!

Everytime 31 augustus 2004 11:13

Citaat:

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]B.U.B. op Ijzerbedevaart[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De Belgische Unie was vertegenwoordigd op de jaarlijkse Ijzerbedevaart in Diksmuide. De aanwezige partijleden ontrolden er op het podium de Belgische vlag, de B.U.B.-vlag alsook het spandoek met de slogan: België unitair.

[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De politie heeft de B.U.B.-leden kort ondervraagd, waarna deze in alle kalmte naar huis zijn gekeerd.
[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De actie was een groot succes en wil aantonen dat het unitarisme leeft bij de Belgen. Indien onze politici niet vlug België weer één maken, dreigt een groot publiek ongenoegen tot uiting te komen.[/size][/font]

En toen werd Patriot wakker..............

Bobke 31 augustus 2004 11:15

Ik zie helemaal geen ontrolde vlag maar een paar klungelaars die dat proberen.
Hoeveel topics ga je nog over uw heldendaad openen?

Yann 31 augustus 2004 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik zie helemaal geen ontrolde vlag maar een paar klungelaars die dat proberen.
Hoeveel topics ga je nog over uw heldendaad openen?

Het is het gespreksonderwerp op Politics voor het moment. Zowel voor de flaminganten als voor de BUB'ers. :)

Hans1 31 augustus 2004 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Is dat een foto van Walter Baeten? :-D

Everytime 31 augustus 2004 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Het is het gespreksonderwerp op Politics voor het moment. Zowel voor de flaminganten als voor de BUB'ers. :)

Ga u acties maken tijdens de Gordel? Als ik me niet vergis, is het nu zondag.

Zeno! 31 augustus 2004 11:22

Citaat:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Don't flatter yourself, bubbels!

Dit forum kent vele onderdelen, dus niet enkel communautaire discussies! En zo'n klungelige BUB actie is puur entertainment. Ik hoop dat de BUB nooit verdwijnt!

Jan van den Berghe 31 augustus 2004 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Dit forum kent vele onderdelen, dus niet enkel communautaire discussies! En zo'n klungelige BUB actie is puur entertainment. Ik hoop dat de BUB nooit verdwijnt!

Maar de BUB moet nu niet dit forum vol plaatsen met berichten over hetzelfde. Het hoeveelste bericht is dat nu al over dezelfde nietszeggende actie?

Jan van den Berghe 31 augustus 2004 11:25

Citaat:

Oratio pro domo sua... Niet meer.

Pelgrim 31 augustus 2004 11:35

Het unitarisme leeft bij de Belgen want er is vier man met een tricoloor komen zwaaien.

Jan van den Berghe 31 augustus 2004 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Het unitarisme leeft bij de Belgen want er is vier man met een tricoloor komen zwaaien.

Blijkbaar. En ik die dacht dat de Bubbelclub met een waar konvooi volgeladen bussen naar Diksmuide was afgezakt.

Tegendradigaard 31 augustus 2004 11:39

Niet onderschatten he Pelgim ik dacht dat het er 6 waren. alle bub leden samen dacht ik ..

Jan van den Berghe 31 augustus 2004 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Niet onderschatten he Pelgim ik dacht dat het er 6 waren. alle bub leden samen dacht ik ..

Heeft iemand de Opperbubbel gezien? Of hield die zich op de achtergrond en liet het vuile werk aan zijn paladijnen over?

Tegendradigaard 31 augustus 2004 11:41

Ik denk dat ze opnamen aan het maken waren voor een film met als titel 'De laatste der Mohikanen, sorry der Belgen"

Tegendradigaard 31 augustus 2004 11:43

Misschien had Hans 1 de toren bezet gehouden ondertussen ? Jammer genoeg was de pers niet op de hoogte van zijn heldhaftige daad en zit hij nu nog altijd te wachten tot men hem komt zeggen dat zijn bezetting nutteloos en onopgemerkt is gebleven ..

Tegendradigaard 31 augustus 2004 11:44

Zou er speciaal voor BUB geen apart forum kunnen gemaakt worden : humor in de politiek of zo ?

Bobke 31 augustus 2004 11:44

Citaat:

Houdt u dan bij het onderwerp en start geen 20 topics over hetzelfde.:-(

Tegendradigaard 31 augustus 2004 11:51

HET onderwerp ... tja we lachen ook al eens graag he ..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be