![]() |
BUB op de IJzerbedevaart.
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]B.U.B. op Ijzerbedevaart[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De Belgische Unie was vertegenwoordigd op de jaarlijkse Ijzerbedevaart in Diksmuide. De aanwezige partijleden ontrolden er op het podium de Belgische vlag, de B.U.B.-vlag alsook het spandoek met de slogan: België unitair. Daarop hebben de organisatoren de B.U.B.-leden hardhandig verwijderd en hun vlaggen afgenomen, een diefstal waarvoor klacht bij de politie werd ingediend. [/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De politie heeft de B.U.B.-leden kort ondervraagd, waarna deze in alle kalmte naar huis zijn gekeerd. [/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De actie was een groot succes en wil aantonen dat het unitarisme leeft bij de Belgen. Indien onze politici niet vlug België weer één maken, dreigt een groot publiek ongenoegen tot uiting te komen.[/size][/font] |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie helemaal geen ontrolde vlag maar een paar klungelaars die dat proberen.
Hoeveel topics ga je nog over uw heldendaad openen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Don't flatter yourself, bubbels! Dit forum kent vele onderdelen, dus niet enkel communautaire discussies! En zo'n klungelige BUB actie is puur entertainment. Ik hoop dat de BUB nooit verdwijnt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het unitarisme leeft bij de Belgen want er is vier man met een tricoloor komen zwaaien.
|
Citaat:
|
Niet onderschatten he Pelgim ik dacht dat het er 6 waren. alle bub leden samen dacht ik ..
|
Citaat:
|
Ik denk dat ze opnamen aan het maken waren voor een film met als titel 'De laatste der Mohikanen, sorry der Belgen"
|
Misschien had Hans 1 de toren bezet gehouden ondertussen ? Jammer genoeg was de pers niet op de hoogte van zijn heldhaftige daad en zit hij nu nog altijd te wachten tot men hem komt zeggen dat zijn bezetting nutteloos en onopgemerkt is gebleven ..
|
Zou er speciaal voor BUB geen apart forum kunnen gemaakt worden : humor in de politiek of zo ?
|
Citaat:
|
HET onderwerp ... tja we lachen ook al eens graag he ..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be