![]() |
Wat heb jij al als "unusual" gegeten..
.. en dat best wel smaakte.. :-)
Ik: sheba :oops: :oops: en potjes babyvoeding (toen ik al lang geen baby meer was hé) Ook: gewoon zo soep uit blik - veel lekkerder dan als je het opwarmt (vind ik toch), ik eet ook vaak mijn kliekjes gewoon "koud" .. :oops: hihihi En jullie? :-) |
Ik koop van die nori-zeewier voor sushibereidingen. Ik eet dat als chips.
|
Citaat:
wooooooooooo! das wel peculiar idd. :lol: :lol: (ik kom er nu op: stukjes bouillonblokje en ook bakdeeg) :lol: |
Momenteel weeral Babi pangang poeder recht uit het zakje , mmmm :)
Olvarit babyvoeding Pannenkoekdeeg , of cakedeeg zo opeten , mmmm :) De korstjes uit minutesoep altijd recht uit het zakje :) Frolic , ben er nog altijd vrolijk van :lol: Rauw ei met suiker mixen , soms mmmm , jammie :) Destijds een paar keer geregeld aan de fles Calcigenol gesmikkeld :) , en ook destijds een paar keer dispril gegeten , ik was toen 10 jaar :oops: Ook eens een flesje hoestdrank , kloekkloek en klaar :lol: |
Oh ja cookie hoestsiroop!!!!!!! Dat lust ik ook!!!!! <3 <3 <3 idd.! (alleen is het niet zo gezond..) :oops:
.... Frolic....... zijn dat niet van die hondebrokjes?? hihihi! |
Yup :oops: :D
|
hihihihihi! :lol:
|
Ik hou ook wel van zo een lepeltje (of twee) :oops: melkpoeder en van Tang poeder...!!!!
|
Daarnet nog de restjes van de tomatensaus uit de bokaal gelepeld.
|
Freaks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedroogde vis, gefrituurde sprinkhanen, hond, ...
|
Borderlinerpussy.
|
Witte kool.
|
Reinigingsalcohol met citroengeur.
![]() |
Gedroogde wormen, weet niet meer welke. Niet veel smaak.
|
Eigen inheemse muskusratten;
Smaakt naar konijn. Dat is het ook: waterkonijn. |
Ah ja, verkeerd geschoten konijn ook. Dat was minder smakelijk.
|
Tomatenpuree zo uit het blik lepelen !!
Een keer friet met bruine suiker gegeten !! Puddingpoeder met melk drinken , dus zonder opwarmen !! Hamburger met Luikse stroop , werkelijk niet te freten !!!! Champignons met currysaus , mmmm :) Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be