Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   20 euro-weldoener van Koksijde is gevat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=195386)

cookie monster 10 december 2013 00:32

20 euro-weldoener van Koksijde is gevat

20 euro-weldoener van Koksijde is gevat
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...is-gevat.dhtml
http://www.nieuwsblad.be/article/det...31209_00878309

En ik kreeg niks , de gierige pin :( :x

six 10 december 2013 00:38

Uitstekend werk van onze politiediensten!

giserke 10 december 2013 01:32

Als het Geld niet gestolen is, kan er eens iemand uitleggen wat deze brave man verkeerd deed?

daiwa 10 december 2013 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6922819)
Als het Geld niet gestolen is, kan er eens iemand uitleggen wat deze brave man verkeerd deed?

Niets en men heeft hem dan ook laten gaan.

Troubadour 10 december 2013 05:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6922819)

Onbekend maakt onbemind.

Snerror 10 december 2013 07:01

Ongepast van de man, de politie had iets harder moeten optreden. De man vergeet dat de mensen het nadien zónder die 20 euro moeten doen.

lombas 10 december 2013 07:18

Het is wel een interessante denkpiste, want ik vind het absoluut niet vanzelfsprekend dat je zomaar weldoener kunt spelen en mensen ongevraagd (heimelijk, in hun brievenbus) geld toe te stoppen. Als op de Meir een man mensen twintig eurobiljetten zou liggen toeschuiven, ben ik toch eens benieuwd hoeveel mensen daar aanstoot aan zouden nemen. En daar zou het dan nog gaan om een openbare plek waarin mensen vrij zijn in te gaan op het aanbod of niet, geen brievenbus waar op verdoken momenten geld wordt gestopt zonder boe of ba.

Ook het feit dat hij zomaar lukraak een appartementsblok uitkiest zonder enige achterliggende reden of te kijken of deze mensen dat wel absoluut nodig hebben, is toch bijster vreemd.

Ik heb nog nooit gehoord van een recht tot het uitdelen van geld aan mensen die daar niet om vragen of mee akkoord gaan. Ik heb integendeel al wel eens iets gehoord van eigendomsrecht en het recht met rust gelaten te worden.

Troubadour 10 december 2013 09:17

Lombas is een rijke meneer!

Scherven A. Mok 10 december 2013 10:50

Voor iemand die geld uit deelt wil de politie wel op de loer gaan liggen maar op de loer liggen om fietsendievenbendes of inbrekersbendes te verschalken ho maar. Bel maar als ze zijn langs geweest.

Havanna 10 december 2013 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6922885)

Ik heb nog nooit gehoord van een recht tot het uitdelen van geld aan mensen die daar niet om vragen of mee akkoord gaan. Ik heb integendeel al wel eens iets gehoord van eigendomsrecht en het recht met rust gelaten te worden.

'geen ongeadresseerde post' valt daar geld ook onder?

Anna List 10 december 2013 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6922885)
Het is wel een interessante denkpiste, want ik vind het absoluut niet vanzelfsprekend dat je zomaar weldoener kunt spelen en mensen ongevraagd (heimelijk, in hun brievenbus) geld toe te stoppen. Als op de Meir een man mensen twintig eurobiljetten zou liggen toeschuiven, ben ik toch eens benieuwd hoeveel mensen daar aanstoot aan zouden nemen. En daar zou het dan nog gaan om een openbare plek waarin mensen vrij zijn in te gaan op het aanbod of niet, geen brievenbus waar op verdoken momenten geld wordt gestopt zonder boe of ba.

Ook het feit dat hij zomaar lukraak een appartementsblok uitkiest zonder enige achterliggende reden of te kijken of deze mensen dat wel absoluut nodig hebben, is toch bijster vreemd.

idd niet te licht aan tillen ... wanneer dit navolging krijgt ... haalt het de euro volledig onderuit.

die man is een potentieel revolutionair ... kwalificeert m.i. zonder probleem onder de patriot act ... enkele reis Quantico voor meneer.

stropke 10 december 2013 14:29

Hij is Limburg vergeten....:cry:

Joachim Chiller 10 december 2013 22:33

als er geld te rapen valt zijn de flikken er rap bij
als er boeven moeten gevangen worden iets minder rap

Joachim Chiller 10 december 2013 22:35

wat in mijn brievenbus ligt is van mij !

Demper 10 december 2013 22:40

De politie en zijn prioriteiten...

manta 10 december 2013 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joachim Chiller (Bericht 6923952)

wat in mijn brievenbus ligt is van mij !

Is dat dan geen "zwart geld" voor degenen die het in hunne zak stoppen?

Stingray 10 december 2013 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6923014)
Voor iemand die geld uit deelt wil de politie wel op de loer gaan liggen maar op de loer liggen om fietsendievenbendes of inbrekersbendes te verschalken ho maar. Bel maar als ze zijn langs geweest.

Tja ze weten dat er geld te halen is bij die kerel. Bij een doodgewone dief weten ze dat die geld gaat kosten.

cookie monster 10 december 2013 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6923973)
Is dat dan geen "zwart geld" voor degenen die het in hunne zak stoppen?

Feitelijk wel !!

Stingray 10 december 2013 23:10

Bah nee, da's een gift voor een goed doel.

cookie monster 10 december 2013 23:14

Aftrekbaar vanaf 40€ , wel met bewijs :oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be