Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Milieu (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Free energie toestel , hoax? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=195401)

Havanna 10 december 2013 12:14

Free energie toestel , hoax?

Capturing free space electrons ?

Iemand die licht kan werpen op deze plannen

http://www.rexresearch.com/barbosa/barbosa.htm

http://www.niburu.nl/innovatie/5555-...energie-levert

six 10 december 2013 12:21

Ziet er goed uit maar moet men alle componenten nog zelf bestellen?

Yog Sothoth 10 december 2013 12:31

Eerst zien, dan geloven. Ze mogen altijd effe een demonstratie komen geven, liefst voor een kritisch publiek. Eens zien of het dan nog werkt!
Doet me denken aan dat toestel van Steorn een paar jaar terug. Wat een afgang was dat!

Havanna 10 december 2013 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6923114)
Ziet er goed uit maar moet men alle componenten nog zelf bestellen?

Geen idee, ik moet me behelpen met beperkte kennis elek en Google translate
Citaat:

Empress - Two businessmen Empress, with technical background in electricity, created a device that, according to them, ensures the production of electrical energy captured through electromagnetism without any damage to the environment. The innovative design does not have recognition from the scientific community and the investments of the research were the authors themselves.
Launched earlier this month to a group of engineers, teachers and businessmen branch of electrical engineering, the Universal Energy Project offers two ways to capture electrons, but developed with the same technological principle.
The discovery of Nilson Barbosa, 42, and Cleriston Moraes Leal, 23, is the result of over four years of research in the literature related to the subject and still many tests. Cleriston Leal explained that the electron sensor module works with a self-generation.
In category universal energy captured by electrons of the land, the equipment is connected to wires installed on common ground, these made for the installation of computer.
For starting the capture process, it is necessary that the equipment receives minimum initial load for a few seconds to make the switch (exchange) of the cycle. This energy can be supplied by the dealership or even from a regular battery or solar panels.
According Cleriston Leal, the grounding wire whenever negatively charged causes repulsion and attraction is connected to the machine. The captor attracts electrons from the earth by the wires, producing the energy range of the 1x100, consumption equals an uptake of 100. All consumption back to the cycle or, depending on the connection, you can come back to earth.
"With our equipment, we were able to break the resistance of the conductor, which bear only 200 amps and 400 amps started to take power at normal temperature. The current flowing into the captor is apparent and real. This current is not lost because there is no processing power and is equal to the current, "said Nilson Barbosa.
In the form of harvesting energy from the air, the principle of the sensors is the same, just taking into account that it is mobile. It is connected to ground.

[i]Asked why he did not seek public funding for the project, Nilson and Cleriston Barbosa Leal did not hesitate in responding. "He could not seek public funds if our project will challenge some laws of physics. Would not help us and still call us crazy, "Nilson said Barbosa. Another justification is that the project was confidential and the less people know the better.

Ler mais: http://clippingma.webnode.com.br/new...-e-finalizado/
Crie o seu website grĂ¡tis: http://www.webnode.pt

maddox 10 december 2013 15:20

Hoax.
Is al een paar keer debunked, net omdat de componenten zo gemakkelijk te verkrijgen zijn.
Ook deze keer geen uitvluchten zoals "te zwaar lopende lagers" of "ongelijkmatige magneten".

Maar ik doe hetzelfde voorstel als bij elke van deze grappen. Kom maar naar de werkplaats in Huize Chaos, en we maken zo'n ding. Mijn gereedschappen en tijd zijn gratis ter gebruik.
En als goeie gastheer en vrouw, een hapje en drankje zal voorzien zijn.

Havanna 10 december 2013 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6923289)
Hoax.
Is al een paar keer debunked, net omdat de componenten zo gemakkelijk te verkrijgen zijn.
Ook deze keer geen uitvluchten zoals "te zwaar lopende lagers" of "ongelijkmatige magneten".

Maar ik doe hetzelfde voorstel als bij elke van deze grappen. Kom maar naar de werkplaats in Huize Chaos, en we maken zo'n ding. Mijn gereedschappen en tijd zijn gratis ter gebruik.

Wat zijn dat, volgens de plannen? Paar magneten dus een simpele elektromotor/rotor?

giserke 10 december 2013 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6923289)
Hoax.

Die test mag je achterwege laten, dat hapje en drankje daarintegen...

maddox 10 december 2013 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6923293)
Wat zijn dat, volgens de plannen? Paar magneten dus een simpele elektromotor/rotor?

Ik zag vooral spoelen en diodes, dus dacht in aan een G-strain apparaat. Maar ik heb wat te vluchtig gekeken.

U hebt gelijk, het is weer eens een overunity motor. Dus het gezever over te zwaar lopende lagers en onregelmatige magneten kan weer eens beginnen.

Havanna 10 december 2013 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6923308)
Ik zag vooral spoelen en diodes, dus dacht in aan een G-strain apparaat. Maar ik heb wat te vluchtig gekeken.

U hebt gelijk, het is weer eens een overunity motor. Dus het gezever over te zwaar lopende lagers en onregelmatige magneten kan weer eens beginnen.

Die G-string staat er nochtans tussen

maddox 10 december 2013 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6923346)
Die G-string staat er nochtans tussen

Dat maakt het plots wel beter?

Havanna 10 december 2013 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6923379)
Dat maakt het plots wel beter?

Helemaal geen idee...

Ik heb van beide te weinig kennis. Hoopte dat jij er wat licht op kon werpen.

maddox 10 december 2013 16:50

Dan toch niet met electriciteit uit dat apparaat, dan kan je de batterijen die op het schema staan beter rechtstreeks gebruiken.

zonbron 10 december 2013 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6923301)
Die test mag je achterwege laten, dat hapje en drankje daarintegen...

2! :clapping:

zonbron 10 december 2013 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6923409)
Dan toch niet met electriciteit uit dat apparaat, dan kan je de batterijen die op het schema staan beter rechtstreeks gebruiken.

Inderdaad, minder verliezen. :-P

Havanna 10 december 2013 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6923409)

hurricane 10 december 2013 17:16

De spanning kan dan misschien wel stijgen maar het vermogen daalt. Gratis elektriciteit bestaat inderdaad (nog) niet. Je kan inderdaad beter de batterij rechtstreeks gebruiken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be