![]() |
Syriëstrijder Brian de Mulder dreigt met aanslag
|
Citaat:
|
Ik denk dat het sukkeltje het feit niet aankon dat er geen echte zingeving is en zich daarom als een wijfje geworpen heeft op de Islam.
|
Je kan er mee lachen en je kan het in het belachelijke trekken.
Maar feit is dat die gasten overal in Europa ooit terugkeren met een hoop bagage. Waar dit toe zal leiden zal binnen een kleine tien jaar duidelijk worden. Het zou me niet verbazen dat er tegen dan niemand meer met hen lacht. Het enige positieve dat ik hier zie uitvloeien is dat het goed mogelijk is dat de politiek zich eindelijk eens écht met die zooi gaat bezig houden, van het uitwijzen van imams die oproepen tot geweld, het onmiddellijk afsluiten van islamitische sites waar fundamentalisten samenhokken, het afzonderen van extremisten die proberen te netwerken, tot het sluiten van moskeeën waar onverdraagzaamheid wordt gepredikt en het droogleggen van zogenaamde "goeie doel-organisaties". Die smeerlapperij moet met alle middelen gestopt worden. |
De moslims zijn hier om voor onze pensioentjes te zorgen.
|
Go for it Brian !!!
Hoe meer aanslagen hoe beter, het zal de islam en zijn volgelingen nog sneller uit Europa laten verdwijnen. :cheer: |
"Brian" betekent blijkbaar "de verhevene" in het Keltisch.
Volgens mij moeten bekeerde moslims hun naam veranderen indien deze expliciet anti-islamitisch is (bv. "Freya") of indien deze enigszins ruikt naar het aantasten van de grootheid van Allah (bv. een naam die "de verhevene" betekent). Enige uitzondering op die laatste kanttekening is voor moslims waarvan de gemeenschap vindt dat ze zich onderscheiden hebben. Misschien moet Brian eens een andere naam kiezen. Of heet de al qaedacel in Syrië zijn naam nog niet gegoogeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel echte Walen zijn er eigenlijk gaan vechten in Syrië ? |
Citaat:
|
@"Henri1":
zijn 'echte Walen' ook 'echte Belgen'? http://www.radio1.be/programmas/inte...-wapens-syrië titel "Waalse wapens in Syrië". Hoeveel van die 'echte Walen' in Syrië gaan vechten zijn zal mevrouw Milquet wellicht niet aan de grote klok gehangen willen zien. Misschien volstaat het voor haar dat er geld aan de miserie aldaar wordt verdiend? :roll: |
Ge moet niet altijd geloven wat de eerste de beste ambulancier je tracht wijs te maken. Die durven ook wel pranks uithalen hoor.
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is toch het bewijs dat Islam meer een sekte is dan een godsdienst. Kijk naar het filmpje, minstens even gek als verboden sektes.
|
Ik heb de indruk dat mannekes als Bjian De Muldej gewoon de nieuwe De Gelders zijn.
Compleet geschift, al van jongs af aan. We mogen Syrië dankbaar zijn dat ze elkaar daar de kop inkloppen, wat ging die hier anders uitgestoken hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be