![]() |
ARCO-gedupeerden: "Geen geld, geen stem voor CD&V"
Nu is de vraag, gaat dat enig invloed hebben?
Citaat:
|
Schattig.
|
Triestig
Iedereen weet dat aandelen niet risico vrij zijn |
Citaat:
|
Het gaat pijn doen bij de CD&V en ze weten het. Zoveel pijn dat ze zelfs terug graag met de N-VA in kartel willen.
Arm ACW. :cheer: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zelfde soort bandieten. |
Gepensioneerden kunnen ook een prospectus lezen maar ja als je te lui bent
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Misschien wat info uit de eerste hand :
In kalotenmiddens werd zo'n Arcodinges al bij de geboorte van de kinderen voor hen gekocht. Die wisten later dan meestal niet beter dan dat dat iets 'spaarachtigs' was waardoor ze bijv. korting op leningen enz. konden krijgen. Pas met dit fiasco zijn die dus te weten gekomen dat dat geen 'spaardinges' was, maar een 'aandeeldinges'. Nu afkomen met 'ze moesten maar beter de kleine lettertjes lezen' vind ik er ietske over..... Waarom zouden ze ? |
Gepensioneerden kunnen niet lezen. Als de inhoud van de tekst niet overeenstemt met hun levenservaring dan absorberen zij het niet.
|
Citaat:
Uw eigen verantwoordelijkheid afwentelen op de staat... Dat zijn dan vaak dezelfde mensen die communisme communisme schreeuwen |
Citaat:
Duidelijk dat we moeten in de gaten houden waar de Arco stemmen nu heen gaan want misschien moeten we er rekening met houden dat daar hetzelfde gebeurd. |
Ik vind het zeer schattig dat men toch op CD&V wilt stemmen als het geld terug is.
Niet dat de actie enig invloed zal hebben. Het oudje, dat weet beter, want dat heeft 40 jaar lang op den katholiek gestemd. Je kunt een oudje geen verandering laten maken. |
Citaat:
in ander landen zouden die mensen 'revolutie!' schreeuwen ... in Vlaanderen zouden die wsl in t discrete stemhokje wel eens voor voorzichtige 'verandering!' durven stemmen... |
Citaat:
|
Gewoon zalig. Genieten.
|
Citaat:
Dat de NV CD haar handen in alle onschuld wast....daarover moet iedereen maar voor zichzelf oordelen.... |
Citaat:
CD&V arco Sp-a vandelanotte ... de VLD gaat nogal scoren ! o nee, wacht die hebben DeGucht nog loslopen zeker :p mijn geld staat op de PVDA ;-) risicovoller dan Arco of KBC kan dat ni zijn ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be