![]() |
kapitein Eenoog
Toen ik klein was, had mijn papa een 'pietje' , geen penis maar 'n pietje.
Ooit hoorde ik ook de naam een 'fluitje' Momenteel wordt Dat woord door mij meestal gewoon ontweken... 1. hoe noemden jullie dat ding daar beneden bij de jongetjes in jullie jeugdjaren? 2. hebben jullie er nu een speciale naam voor? Hebben de jongens die er trotse eigenaar van zijn, er een koosnaamje voor? de naam van 'n ex ofzo? of gaat 't steeds als 'Hee schat, doe jij het condoom even rond m'n penis?' klinkt toch niet? of wel? liefs nieuwsgierige ik |
1. Lul!
2. Ik alleszins niet. |
Mijn limosine
|
Ik heb er 4 hangen, en die worden elke dag afgetrokken.
|
Citaat:
|
[size=3][size=2]
Citaat:
Citaat:
[/size] [size=3]FREAK[/size] |
Hij heeft gene naam: als ik roep komt hij toch niet (als mijn vriendin hem roept daarentegen).
|
Citaat:
Enfin, ik merk dat hier een heleboel interessante topics staan van x3... Laat me raden: het schooljaar is weer begonnen en de lessen informatica vallen niet echt mee? |
Citaat:
Lul! Kom hier! |
Citaat:
Ik kom [size=4]ik kom [/size][size=5]ik kom[/size] [size=6]ik kom[/size] [size=7]JAAAAAAAA!!!!!!!!![/size] |
Citaat:
|
ik heb geen naam voor mijn slurfje, plassertje, lulletje simpelweg omdat ik er geen heb (maar wat was ik jaloers op mijn broers die er wel een hadden en wat hoopte ik als klein kind dat ik er ook nog een zou krijgen!! dat is nu eigenlijk nog zo... dan kon ik... aja, laat maar)
maar op school noemden ze dat een piemeltje. Lief. Hier noemen ze het een Pietje en dat vind ik ook lief. Voor een meisjesvagina was het veel moeilijker. Vagina klinkt niet zolang er nog geen haar op zit, kutje klinkt wat hoerig, spleetje vind ik ook corny maar het allersmerigste vind ik het woord 'voorbibsje'. Ahhhhh! Ik weet niet meer wat mijn moeder tegen ons zei, maar misschien kun je nog het beste je poep zeggen en danmaar wijzen ofzo welke kant poep je bedoelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
flieterke! ik ga dat in nederland introduceren... :-)
|
Citaat:
Voor de lol gaan we ook es PHPBB hacken 8) |
Citaat:
|
De mijne noemt Hans I;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be