![]() |
2/3 moslims hebben schijt aan wet
Verrassende resultaten, toch?
Ik lees dikwijls dat er zoveel gematigde moslims zijn en deze zich netjes aan de wet houden? Citaat:
Citaat:
|
Ik ga dit eens mailen naar de Witte
|
Citaat:
|
Niets verrassend aan.
|
Citaat:
de koran is hun enige te respecteren wettekst. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij stelt vragen, we geven hem de antwoorden met bronnen en rarara wat zegt hij Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
Zo is er geen enigheid over wat te doen met homo's. Van een rots gooien? Van een hoog gebouw? Met de kop naar beneden of niet? Ophangen? onthoofden? |
Deze argumentatie is fout: niet omdat ze de Koran belangrijker zouden vinden dan het wetboek, hebben ze " schijt aan de wet. " Wie is de racist, ja u daar!
|
Citaat:
Ik wil niet moeilijk doen , maar om te kunnen reageren is het noodzakelijk dat men u begrijpt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zijn allemaal racisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Men is er in geslaagd om dat woord totaal van elke inhoud te ontdoen. |
Ik heb ook niet al teveel respect voor de (heelder bibliotheken vol rare en inconsistente teksten, arresten, precedenten, uitspraken, aanvullingen, ... van) wet.
|
Citaat:
Maar als je nu zou mogen kiezen tussen een sharia en de huidige heelder bibliotheken vol rare en inconsistente teksten, arresten, precedenten, uitspraken, aanvullingen (want daar gaat deze topic wel over) wat is dan jouw voorkeur ? Ons kluwen is misschien nog te verbeteren, maar die sharia die staat vast. En amputaties, stenigingen, geselingen, verplicht gelovig zijn en discriminaties tov vrouwen of homo's zijn toch nog een graadje erger dan onze inconsistente wetten denk ik. |
Citaat:
Een rechtssysteem is als het ware een besturingssysteem voor hoe een recht van een staat wordt opgebouwd. De wetten kunnen verschillen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be