![]() |
Maggie trekt kamerlijst in vlaams brabant
De concurrentie zal het geweten hebben denk ik. Ik zie niet in wie van welke andere partij dan ook tegen haar gaat kunnen winnen. Geen van de andere partijen heeft in vlaams brabant een echte stemmenmagneet.
|
Citaat:
|
Zou Maggie ooit iemand hebben afgetrokken?
|
Stuur haar eens mailtje ;)
De verkiezingen komen er aan , en dan is't weer gedaan met beloven , en gaan ze ons rot stoven met belastingen zonder betastingen , dus wees snel en trek aan de bel 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou vooral de sossen zorgen moeten baren, zij die de sluizen hebben opengezet, ook de OCMW-sluizen voor al die lui die ons kwam verrijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Puur uit medelijden. |
De Walen vinden Maggie alvast ge-wel-dig.
Net zoals Verhofstadt. Verdacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verwacht een bikkelharde strijd tussen Babytobback & Maggie.
|
Citaat:
|
Toch die remsporen maar in het oog houden, en een zakdoek binnen handbereik.
Maar dat laatste is een partijdirectief zeker? |
In le soir wordt er ondertussen ook gegeild op de block, net zoals door onze intellectueel hier.
(Maggie pour première ministre?") Zal wel toeval zeker..." Guy est vraiment fantastique" replay Enkele weken later stond hij bij het klein gevaarlijk afval |
Ik hou me niet graag bezig met discuteren over voorspellingen, vooral niet met mensen die in plaats van te pogen te voorspellen, alleen maar aan wishful thinking doen.
Toch mijn gedacht even kenbaar maken: 1) Maggie De Block gaat de nva in Vlaams-Brabant pijn doen 2) Zij gaat ook de cd&v en de sossen pijn doen in die provincie (en mogelijks Tobbackse redelijk plat duwen en wegblazen) 3) maar nu komt het : zij gaat ook heel wat stemmen ronselen bij Franstaligen in de Vlaamse rand rond Brussel en daar net buiten. En d�*t vervult de Schoof met een immense vreugde. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be