![]() |
Wat is jullie IQ?
Of hoe hoog hebben jullie al gescoord?
Ik scoorde 141. Ben benieuwd... En wees eerlijk. |
Ik ben er niet zeker van of dit topic wel zo'n goed idee is. Het gevaar is niet denkbeeldig dat het in de toekomst als argument naar voren geschoven gaat worden : "ik heb gelijk want ik ben slimmer dan jij".
En nee, dat zeg ik niet omdat ik een laag IQ zou hebben. |
Wat is uw IQ dan?
Het zal uiteindelijk toch in mijn voordeel spelen hoor. |
Bedankt om mijn vermoeden van uw snode bedoelingen te bevestigen.
|
Ja, IQ-score bij welke test? Iedereen scoort 140 op die internettestjes. :roll2:
|
Citaat:
|
als ge een iq score (en dan nog van een onnozel testje, try mensa for a change) nodig hebt om uw argumentatie eventueel kracht bij te zetten, geeft dat al een heel goede indicatie van uw werkelijk iq....
|
50
|
Citaat:
|
152, maar ik was dronken.
|
heb nu juist eens de test gedaan van mensa: ik haalde 30 goeie antwoorden op 33 vragen in iets meer dan negen minuten (je krijgt er twintig om de test te doen). Ze geven mij 70% kans om in hun toelatiingsproef te slagen. Ze geven wel geen IQ, daarvoor moet je hun begeleide test oplossen.
De meeste van die tests online trekken op niets: heb nog boven de 160 gezeten maar ook nog rond de 100. Als iemand eens een deftige test weet staan online, fire away (als die al bestaat online) |
Een tegenvraag:
Hoeveel geld staat er op uw spaarrekening? |
Citaat:
|
ick ep seeker een iekuu fan ondertsefeteg.
gullie zijt allemal domerickke en icce niettes! |
Als kind hebben ze me getest en ik zou een wreed hoog iq hebben...
gehad mss maar ik merk daar maar weinig van zenne, ik ben niet slimmer dan een ander. Geen idee dus hoe het nu eigenlijk zit. |
IQ zegt ook niet alles. Ik heb momenten dat ik met men hersens heel goed kan redeneren, andere momenten zijn heel mistig.
Het laagste wat ik had bij een IQ test was 110... Toen ik 141 scoorde was ik een beetje stoned! |
't zal 41 geweest zijn, maar ge kon niet goed meer lezen.
|
Citaat:
|
Yeaaaaaah!
60! Geslaagd met onderscheiding! |
Citaat:
Dat zei Stevaert ook, maar hij dacht dat 10 het maximum was... ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be