![]() |
New-York legaliseert weedverkoop
The Big Apple lijkt plotseling tot inzicht te komen terwijl hier de repressie nog steeds hoog tij viert.
Citaat:
|
Ik snap niet waarom dat Uruguay dan zo verduiveld wordt in de internationale media omwille van haar legalisatie van Marihuana. Omdat het over een heel land gaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest zo'n repressief drugbeleid nu zin hebben. Maar kijk hoe een land als Mexico bijna ontwricht geraakt door de drugmaffia terwijl men er in decenias drugoorlog er nog geen dag in geslaagd is de straten droog te leggen. Dat geld kan beter gebruikt worden om de mensen die een probleem hebben met drugs te helpen. Ondertussen hoeven er dan ook geen onschuldige slachtoffers te vallen door een oorlog die het probleem geworden is en niet de oplossing. Kortom alles wijst erop dat een legalisatie de beste oplossing is. Twee verliezers hierbij: de maffia en degenen die de drugoorlog als excuus gebruiken voor inmengingen in binnenlandse aangelegenheden van andere landen. Maar zelfs die laatsten beginnen te beseffen dat de negatieve gevolgen van hun drugoorlogen te groot geworden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Prohibitie in de VS is het perfecte voorbeeld hoe het van "Meh" naar "catastrofaal" kan gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk, alcohol is (met mate) nog het minst schadelijk, in tegenstelling tot zowat alle tabaksproducten (incluis het merendeel van Weed). |
Trouwens, wie gaat er betalen voor afkickcentra? Aha, jamaar, de regering niet, hoor! Dat de voorstanders hiervan maar afdokken. Ik weiger te betalen voor een ander zijn verslaving, dat een teken van pure zwakte is in mijn ogen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gevangenissen ook leger. Dat is ook een besparing. |
Citaat:
|
Citaat:
Het verschil zal zijn dat de wiet van het gazettenkot op kwaliteit gecontroleerd is, en die van Mustafa niet. En dat Mustafa behalve wiet ook nog allerlei ander " lekkers " zal aanbieden : xtc, speed, coke , hero... |
Citaat:
|
mooi zo,eindelijk komt men tot het besef dat het legaliseren meer opbrengt dan er een nutteloze oorlog er tegen te voeren
|
Citaat:
Hoe meer iets verboden wordt, hoe aantrekkelijker het is... (Overigens zijn volwassenen bv. in Nederland niet massaal aan de wiet, laat staan de kinderen, lol..) |
Citaat:
Ik denk dat de kwaliteit bij Mustafa's wel snor zit, directe import hé :lol: Over de mogelijkheid van keuze in zijn aanbod geef ik je gelijk, dat geldt trouwens voor iedere dealer - niet enkel de Mustafa'tjes... |
Citaat:
:twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be