![]() |
eurosongfestival 2014
het is aan Vlaanderen om een liedje te sturen
ik wil dit liedje op eurosong 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Y8o3jpjla7A |
Ah dan gaan we weer eens winnen?
Tot we weer inzien dat alle boze landen tegen ons samenspannen. Of.. We kunnen eens een liedje inzenden dat niet enkel lokaal aanspreekt!:shit::shit::shit::shit::shit::shit::sh it::shit::shit: |
:roll:
Men zegt elke keer: da is het, nu zullen we winnen! En dan? Belguim, zero points. En terecht natuurlijk... |
Citaat:
|
Nu stuurt Vlaanderen een Waal naar Eurosong. Vraagje: Het is toch elks om tour? Dan een Vlaming, dan een Waal etc. Hoe kan het dan dat er Walen meedoen in de Vlaamse editie?
|
Citaat:
|
Lol... Ik kijk alvast uit naar de reacties alhier
|
In 2003 was er ook een Vlaamse kandidaat, Urban Trad, maar de Franstaligen vonden dat bandlid Soetkin Collier niet mee mocht doen. Dus vloog ze eruit. Tja, zij zijn nu éénmaal de baas in België.
|
Een songfestival liedje, is dat niet dat soort liedje waar uw voet spontaan met begint mee te dansen op de eerste tonen die weerklinken, een liedje waar u al even spontaan gaat met beginnen meezingen op een goed in elkaar gestoken stuk muziek al was het maar 'lalalala', een liedje dat de hele dag in uw hoofd blijft hangen ... 8O
Dat is volgens mij de laatste jaren al zeker niet meer geweest, geen enkel land dat met iets serieus kwam. Winnaars door de jaren heen ![]() Ik wilde hier toch even een reactie laten ongeacht ik er al jaren niet meer naar kijk. Pijnlijk detail is volgens mij ook dat er zoveel mensen zijn die misschien beter kunnen zingen/muziek maken dan wat daar ten tonele trekt en die spijtig genoeg nooit in aanmerking komen om de één of andere duistere reden. :roll: And the winner is: De pot op met dat songfestival. ![]() |
Een Waal die in Vlaanderen wint met een Engels liedje! Wie durft er beweren dat wij niet multicultureel genoeg zijn!
|
Citaat:
Ik kijk ook al zeker 20 jaar niet meer naar het festival maar in het begin vond ik het echt fantastisch. Bijna alle winnende liedjes tot ongeveer halverwege de jaren '80 kende ik en ken ik nog. Tegenwoordig kijk ik nog eens naar welk liedje ons land gaat sturen, daarom heb ik gisteren voor de eerste keer naar Eurosong 2014 gekeken - en ben tot het besluit gekomen dat we niet ver gaan geraken, als gewoonlijk. Ook wil ik nog graag ieder jaar weten wie gewonnen heeft en kijk ik dus in het nieuws of soms gedurende de laatste 10 minuten naar het Eurosongfestival. Het enige liedje dat in de afgelopen indruk op mij gemaakt heeft, is dat van Russlana. Verder ... dikken tap ... :roll: |
Citaat:
;-) |
Citaat:
saai liedje , stem niet vast genoeg ... mijn absolute favoriet - Tom/Conchita http://www.youtube.com/watch?v=AWbOF...=share&index=8 :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Daarmee zouden we een kans hebben in de 2de ronde. Jammer dat het nu TOTAAL anders wordt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be