![]() |
Nieuwe soort mens ontdekt
Alé, denken ze
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen ze die terug tot leven wekken ??
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar zou jij dit plaatsen? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik zie deze post van Havana niet in het normale draadje... raar.
even kopieren dus maar : Nederlandse vertaling. ![]() http://www.scientias.nl/teen-van-nea...ikkelder/96113 --------- was waarschijnlijk gekruist. --------------------------- maar leuke stamboom. toch even iets om over na te denken. (als het mag). Afrikanen zijn dus NIET gemengd met Neanderthaler (lijkt me logisch, was nogal ver). Wie zei ook weer dat we slechts 1% verschilden van chimps? |
Citaat:
|
Citaat:
|
circe ons genoom verschilt niet veel met dat van een chimp, maar dat maakt van mensen nog geen chimps en vice versa hé (zo ook voor de neanderthalers, snappie) lol
|
Citaat:
|
Citaat:
To the point: Dat maakt hen niet slimmer of dommer... |
Citaat:
Dat zowel aziaten als blanken neanderthal DNA in zich hebben is ook reeds bewezen. Zo werd ook reeds bewezen dat Afrikanen geen Neanderthal DNA hebben, dus niet gemengd zijn met noch de Neanderthalers noch de Denisovans die zich vermengd hebben met de Aziaten. Dat zowel Aziaten als blanken gemiddeld(*) een hoger iq hebben dan afrikanen blijkt een racistische ondertoon te hebben. (*) gemiddeld = er zijn meer Afrikanen met een IQ van 70 en minder met een IQ van 110 dan bij aziaten. Denk ervan wat ge wilt. |
Citaat:
Er is tot nu toe geen correlatie bewezen tussen IQ en aandelen in neanderthaler.... Overigens scoren Aziaten gemiddeld beter op IQ testen omdat ze meer trainen... |
Citaat:
Ik zeg enkel dat de Neanderthaler wel eens slimmer zou kunnen geweest zijn dan de "raszuivere" homo sapiens. Instekertje hé. |
Citaat:
Hmmm waarom begon je anders over Aziaten en Europeanen hun IQ.. Overigens verwees ik reeds in de Out of Africa thread dat: 1. Het om een gemeenschappelijke voorouder van neanderthaler en mens zou gaan en niet om interbreeding tussen neanderthalers en mensen. 2. Er tijdens het onderzoek van die Paabo Svante met zijn neanderthalers, menselijk dna van de onderzoekers op de fossielen terecht was gekomen. 3. Er niet bewezen is dat IQ verband houdt met aandeel van welk neanderthaler gen ook. 4. De eugenetica & co in dit kader geen concreet bewijs heeft en aan wishful thinking doet... |
Citaat:
Als je geen Engelse artikelen kan begrijpen, gebruik dan een vertaalsite. Trouwens: het artikel uit de openingspost werd twee posten later ook in het Nederlands gepost. Misschien toch eerst even lezen waarover het gaat? dank u. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be