![]() |
Islamisten voeren schrikbewind in Noord-Syrië
Citaat:
Zouden de jongens van onze rooie regimepers het eindelijk gaan snappen? Of blijven ze hangen in hun vals politiek correct discours van 'vrijheidsstrijders', 'rebellen' of 'boefjes'. |
't zijn toch allemaal toffe jongens. Ik vind dat we die mensen wat meer moeten helpen.
Ik stel voor dat die islamisten zich laten registeren in Belgie zodat ze een financiele ondersteuning kunnen krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
"If a tree falls in a forest and no one is around to hear it, does it make a sound?":evil: |
het is weer huilie huilie bij de antisemieten
|
Citaat:
Probeer eens minder overladen berichten te plaatsen, soms staat er zoveel op dat niemand het nog leest. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel we ietwat op dezelfde lijn zitten, lees ik zonbron z'n berichten meestal gewoon niet. Veel te veel vetgedrukte tekst, kleuren op willekeur door de teksten en om de haverklap afbeeldingen. Een beetje decorum mag best wel hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neenee! Méér kleur, méér vet, méér lappen tekst! Wat zou Zonbron nog zijn zonder deze zaken? Maanmonding? You go girl! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oesje, het is toch wel een Amerikaanse jood die de bal aan het rollen bracht zeker. Dit nieuws door bovenstaande schurk als antisemitisme horen omschrijven, is dan ook tja... het niveau van een toch al heel erg diep gezonken trol onwaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Namelijk dat de barbaren van het verzet die aanslag met chemische wapens hebben gepleegd, en dat de laffe Amerikanen dat probeerden te verdoezelen in hun niet afhoudende pogingen om al qaeda en ander crapuul in Syrië de boel te laten overnemen. Ik heb hier al topics volgeponeerd over het bestaansrecht van Israël, waar ik vierkant achter sta, maar dat betekent niet dat ik te blind ben om de fouten van datzelfde Israël aan te kaarten. In het geval van Syrië spelen de VS, Israël en hun akolieten een heel smerig spelletje, waar de wereld steeds minder geneigd is in mee te lopen. Geef dat toch gewoon toe, met je Israël-vlag in je avatar, en dwing eens wat respect af ipv de haat tegenover joden hier alleen maar aan te wakkeren met je hersenloos, infantiel getrol. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be