![]() |
zesde staatshervorming is een feit
http://www.demorgen.be/dm/nl/17101/S...een-feit.dhtml
ben zwets is nu op de radio. zijn argument : "de zesde staatshervorming maakt de zaken duurder". aanschouw de nieuwe vlaems-nazionalisten. de euro heeft vlaenderen voorbijgestoken. proficiat aan de regering Di Rupo I en Groen!, aan de anderen : eet uw hart op. |
Stond ook een artikel in die krant met een aantal voorbeelden uit het leven gegrepen. De ene na de andere politieker ging in de fout bij het aanduiden van waar de bevoegdheid zou liggen in die gevallen. :roll:
|
Het "hoera" geroep is misselijkmakend
|
Kijk een draadje van een sostalist.
Eentje die zichzelf een beetje te hoog inschat. |
Citaat:
1 van de grootste wangedrochten in de Belgische geschiedenis en er wordt gejuicht. Ongelooflijk. |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is of de gewone Vlaming, Waal, Nederlandstalige of Franstalige gewonnen heeft. neen dus. Heel de Belgische constructie is nog ingewikkelder geworden, de regio's kunnen nog altijd aanmodderen zonder daarvoor fiscaal gestraft te worden, er gaan bevoegdheden over waarmee je nauwelijks iets mee kunt doen omdat er andere hefbomen nog altijd op federaal niveau zitten. allé, in feite lieg ik. Er wint wel iemand: de gegoede Franstalige Brusselaar. Die zijn regering krijgt een blanco cheque die sowieso niet gaat naar de vele Brusselaars die het nodig hebben. Die kan zijn visie over de kinderbijslag niet alleen opleggen aan alle Walen, maar ook aan alle Brusselaars, of ze nu Franstalig zijn of niet. Die kan naar de brede rand rond Brussel gaan wonen zonder voorrechten te verliezen. ok, er is wel een winnaar..... |
Citaat:
|
Citaat:
man .. man .. welk een ziek wereldbeeld valt jou ten deel .. integendeel ik lijd helemaal niet aan weytsnijd; als stichtend lid van de ben weyts fanclub, bezorgen ben en diens kolder mij de vreugd van mijn leven. hoedanook, dit is een joyeuse thread : leve de 6de staatshervorming ! proficiat aan de regering Di Rupo en de groenen ! en een welgemutst&welgemeend eet jullie hart op aan de vlaems-nasionalisten ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be