![]() |
Gratis Koran
Zit u soms zonder hout voor de kachel?
Hier gratis papier. Citaat:
|
Je kunt ook gratis de Bijbel verkrijgen hoor.
Als je een van deze boeken zou willen in huis halen om ze ritueel in de kachel op te fikken, dan zou ik op zijn minst de fierheid hebben om een betalend exemplaar aan te schaffen in plaats van te steunen op donaties van islamitische of christelijke gevers. |
Citaat:
Voor dit fascistisch tot haat en moord aanzettend boekje echter nog niet dus ik zie niet in waarom ik er voor zou moeten betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou willen dat er meer mensen eens die koran uitlezen zodat ze tenminste weten wat die religie voor de vrede voor niet-moslims in petto heeft.
|
Citaat:
Dat is G-Z, Harry en de nieuwe Tora-quoter allemaal tegelijk, door elkaar |
Citaat:
Het staat vol met herhalingen dus je vliegt er zo door. Een beetje acteur heeft meer tekst vanbuiten te leren voor een optreden in Thuis dan om de koran vanbuiten te leren. En dan te weten dat moslims er jaren over doen om die vanbuiten te kunnen rammelen. Het is natuurlijk wel moeilijker omdat ze gewoonlijk de arabische tekst geeneens begrijpen. Papegaaien is altijd lastiger. De eerste paragrafen zijn het langst, de leukste zijn 8, 9, 5 en nog een paar. Doe zelf de test maar: http://www.kuran.nl/concor_kuran/index.htm |
Ariel 10? Wat is dat?
Als ik dat google krijg ik dit ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Deze zijn immers zelf de scheppers van alle goden en godsdiensten geweest. Dit zolang de mensen nog niet in staat waren te begrijpen hoe het werkelijk in elkaar steekt. |
Citaat:
![]() |
:-):-):-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dat is niet nieuw. Een paar jaar geleden werd er al een gratis koran uitgedeeld, maar de moslims waren weer eens niet akkoord omdat de ongelovigen dat boek niet naar behoren zouden behandelen. Ze zouden het kunnen meedragen ter hoogte of onder het geslacht. Dat zou Allah heel erg boos maken. Nee dat gaat helemaal niet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be