Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   I beat women, hunk if you think I'm a scumbag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=195987)

Havanna 21 december 2013 10:12

I beat women, hunk if you think I'm a scumbag

Goed idee of niet?

Citaat:

Een 20-jarige vrouw uit de Amerikaanse staat Florida heeft ervoor gekozen geen klacht in te dienen tegen de man die haar zaterdag het ziekenhuis insloeg. In plaats daarvan stelde ze hem voor een ultimatum: of je gaat de gevangenis in of je zit acht uur lang op een druk kruispunt met een bord waarop staat geschreven: 'Ik sla vrouwen'.

Alisha Hessler zou de man tijdens een avondje uit zijn tegengekomen. Haar vriendinnen vroegen hem mee te gaan feesten, maar tijdens de terugrit in de auto zou de man zijn handen niet hebben kunnen thuishouden. "Ik vroeg hem te stoppen", vertelde Hessler aan lokale media, "maar dat deed hij niet en toen heb ik hem geslagen". Daarop zou de man, die niet bij naam genoemd wordt, Hessler verschillende keren geslagen hebben tot ze er een gebroken neus en een hersenschudding aan overhield.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ruispunt.dhtml

BonBon 21 december 2013 11:53

Slecht, niet dat ze meer geld uit hem kon halen via het gerecht maar op die manier komt dit niet op z'n strafregister. Als beide partijen een straf kunnen overeenkomen dan moet dat evenwel kunnen, waarom niet.

Dat dit geweld op vrouwen zou trivialiseren terwijl er zoveel gevallen zijn die niet bestraft worden is een wat loos argument.

alice 21 december 2013 11:54

Ja prima idee!

Havanna 21 december 2013 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 6939812)
Ja prima idee!

Ik vind van niet. Die denkt nu : lucky escape en gaat dit nog wel eens proberen als hij z'n zin niet krijgt

maddox 21 december 2013 12:58

Te vriendelijk van die vrouw, da's duidelijk.

Bof, de volgende keer gaat er wel meer rond gebeuren, hoop ik.

manta 21 december 2013 13:08

En zij sloeg eerst?

Havanna 21 december 2013 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6939937)
En zij sloeg eerst?

Hij kon zijn poten niet thuishouden = aanranding

manta 21 december 2013 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939942)
Hij kon zijn poten niet thuishouden = aanranding

't Is in de USA, het land waar justitie wel meer rare uitspraken doet...

alice 21 december 2013 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939817)
Ik vind van niet. Die denkt nu : lucky escape en gaat dit nog wel eens proberen als hij z'n zin niet krijgt

Toch wel hoor, want nu wordt die man ermee geconfronteerd hoe anderen denken over zijn gedrag en dat zal hij als vernederend ervaren, veel effectiever dan een boete of veroordeling zonder te moeten zitten in de bak!

Havanna 21 december 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 6939967)
Toch wel hoor, want nu wordt die man ermee geconfronteerd hoe anderen denken over zijn gedrag en dat zal hij als vernederend ervaren, veel effectiever dan een boete of veroordeling zonder te moeten zitten in de bak!

Dat mag jij denken.
In de US lachen ze niet met zo'n aggravated assault
http://en.wikipedia.org/wiki/Assault...vated_assaults

alice 21 december 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6939937)
En zij sloeg eerst?

Ja en dan? Wat moet je dan doen wanneer een kerel je bepotelt en daar niet mee stopt wanneer je dat vraagt, jezelf laten verkrachten?

In dit geval was haar slaan een reactie op zijn grensoverschrijdend gedrag! Gelijk heeft ze en nee, geen argument tegenover zijn agressie! Die mevrouw al eens bekeken?

Havanna 21 december 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 6939973)
Ja en dan? Wat moet je dan doen wanneer een kerel je bepotelt en daar niet mee stopt wanneer je dat vraagt, jezelf laten verkrachten?

In dit geval was haar slaan een reactie op zijn grensoverschrijdend gedrag! Gelijk heeft ze en nee, geen argument tegenover zijn agressie! Die mevrouw al eens bekeken?

.

Travis66 21 december 2013 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939817)

2

alice 21 december 2013 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939972)
Dat mag jij denken.
In de US lachen ze niet met zo'n aggravated assault
http://en.wikipedia.org/wiki/Assault...vated_assaults

Maakt me eigenlijk niet uit, die kerel moet nu de schande dragen, en iedereen weet het wat hij deed, lijkt me pak effectiever om te zorgen dat hij twee keer nadenkt!

Travis66 21 december 2013 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 6939976)
Maakt me eigenlijk niet uit, die kerel moet nu de schande dragen, en iedereen weet het wat hij deed, lijkt me pak effectiever om te zorgen dat hij twee keer nadenkt!

Tegen zijn nieuw lief moeten opbiechten dat hij de job niet kreeg vanwege zijn strafblad is vééééél effectiever.

Hypochonder 21 december 2013 13:37

Zo iemand moeten ze gewoon omver rijden in plaats van ernaar te honken...

manta 21 december 2013 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 6939973)

Ik merk enkel op dat justitie in de usa vaak op een iets andere wijze werkt als dat het zou moeten.
Met een stevige advokaat zit de kans er in dat madam een proces aan haar been heeft. Zijn boksbalgedrag kwam door de mep van madam==> vrijspraak... Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen met verbazing naar uitspraken van rechters kijken...
(Voor alle duidelijkheid, die kerel moet niet boksen, die madam moet niet meppen en die vent moet niet verder willen gaan dan dat madam aangeeft.)

meneer 21 december 2013 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939687)

Een goed idee zou zijn dat ze hem enkele jaren lang alle dagen 8 uur op dat kruispunt vastketend, en dat men hem s'nachts naar het gevang brengt voor daar te slapen.

vlaams realist 21 december 2013 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939687)

Helemaal fout.
In feite zou zij in een put moeten zitten terwijl anderen stenen gooien.
Ze heeft die jongen gek gemaakt met haar onbedekte haren.Ze was ook op stap zonder mharan.Schaamteloos en uitdagend gedrag,stenigen die vrouw.

Kben me al aant aanpassen aan de toekomstige wetgeving in Belgiè.Kleer snel bij hé.

SDX 22 december 2013 00:59

'Hunk'? the horn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be