![]() |
De baas heeft gesproken: Kris Peeters fluit Beke terug.
Thuis is het ook de vrouw vaak die de broek draagt.
Altijd interessant om de zaken in juist perspectief te zien. titel: Kris Peeters fluit Wouter Beke terug link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-dg Citaat:
|
Citaat:
Wat is er mis om te werken met wisselde meerderheden. Het doel is belangrijker dan het middel. |
Citaat:
|
Als ik het goed begrijp, wil Peeters het alcoholplan opofferen om de versoepeling van de euthanasiewetgeving tegen te houden.
‘Een meerderheid moet regeren, en dat doe je met de meerderheid versus de oppositie. Versta me niet verkeerd: dat alcoholplan is belangrijk. Maar de federale meerderheid moet daar intern een akkoord over vinden. En dat geldt bijvoorbeeld ook voor euthanasie.’ Dat is duidelijk. Peeters stelt zijn prioriteiten. Mensen onnodig doen afzien is het belangrijkst voor hem. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Namelijk zij die géén enkele god vereren ,noch aanbidden... Is het de zotte kerkelijkheid,of de kerkelijke zotheid die toeslaat... Nochtans moorden destijds de joodse stammen andere stammen uit in de naam van hun god... Brachten de Maya's en Azteken tienduizenden mensenoffers voor de zonnewende teneinde hun zonnegod terug te doen keren... Moorden en veroverden de romeinen en Grieken net zo goed in de naam van hun hier talrijke goden... Hadden de christenen er géén probleem mee om de katharen massaal over de kling te jagen in de naam van hun god tijdens de verovering van de languedoc tijdens de Albigensische kruistochten.... Hield de inquisitie hier in onze streken nét zo goed huis onder de naam van hun god tegen onze bevolking... Moorden de muzeltjes elkaar en anderen nog steeds uit in de naam van hun god en geloofsstrekking... Zelfs de Nazi's hadden het motto "gott mit uns"..... Dus allemaal uit hetzelfde stalletje zoals u.... De geloofsfanatici met name...:roll::roll: Citaat:
Geloof me,dat vergeet je nooit.... Tenzij je natuurlijk niet spoort met je goddelijke overtuiging..... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat belooft..... |
Citaat:
Behalve als de N-VA een wisselmeerderheid aanbiedt..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be