![]() |
Tapijt kuisen
Simpele vraag : hoe ?
Al in elk grootwarenhuis geweest achter zo'n reinigend schuim maar noppes. Besloten nu met de hand te schrobben en uit te laten drogen is maar 4 vierkante meter. |
In de doe het zelver vind je wel een chemische stof om er eens op te strooien.
Anders de mattenklopper. |
Citaat:
|
jaja steek het maar op de kleine weeral ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw tapijt is écht als nieuw. voor de chocolademelkvlekken: http://was-tips.nl/chocolademelkvlekken-verwijderen/ dus in dat geval eerst met koud water wrijven + zout (?) ik zou die witte Borax schilfers gebruiken in wat koud water enkel op die chocoladevlekken, en dan de volledige azijnbehandeling volgen. |
citin
|
Ondersteboven draaien ?
|
Citaat:
Voordat het tapijt droog was zijn er ook nog een paar regenbuien over gepasseerd. Zeeeeeeer ongewone methode.... maar...ze was wel als nieuw! |
Citaat:
Harde borstel : check, vod om te drogen : check Bedankt voor de tip : check |
Citaat:
Laat ons het resultaat weten hé. (en hopelijk ben je klaar voor kerstavond?) |
Citaat:
|
Tapijten kan je inderdaad ook gewoon met water (niet teveel wasproduct) buiten uitschuren of met veel water "wassen". Maar dat zou ik dan toch in de zomer doen.
In de winter door de verse sneeuw halen schijnt ook een truuk te zijn, maar dan moet het wel sneeuwen en de gazon groot genoeg. Dure tapijten kan je ook in speciaalzaken laten kuisen. Ik heb dat eens gedaan en was zeer tevreden. |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natrium...t#Toepassingen Geen probleem, 4 op 4 en een nachtje chauffage, ochtend doorwerken |
Dat is v�*st tapijt? kan je dan niet beter eerst zo'n tapijtreinigermachine halen/huren?
Dan kieper je daar zo'n liter CITIN in en die spuit en zuigt het vuile water ineens op. probleem vind ik wel dat het nadien veel sneller terug vuil wordt. ik ben voorstander van die azijnkuur. |
Citaat:
Oei, 'k zie dat CIrce me voor was :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be