![]() |
Nigel Farage voor president
Zou Nigel Farage, als dat mogelijk zou worden, een aanbevelenswaardige kandidaat voor het presidentschap van de EU zijn?
|
Na een week 7 stemmen. Mooi.
Er is echter een klein probleempje. Farage zegt helemaal geen Europa te willen. En regels die het voor niet-Britten mogelijk maken om op hem te stemmen, zal hij waarschijnlijk ook afwijzen. |
President om nadien de EU te ontmantelen. Zou ik heerlijk vinden. Rule Brittania, rules the Waves !!!!!
:clapping: |
Nigel Farage is een hypocriet eerste klas.
Hij zit zelf met zijn geld in de Kaaimaneilanden. |
Met Sinn Fein de grootste in Ierland en de UKIP in het VK zal dat vonken geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag bron+link dan svp...
|
Citaat:
De bank van het Vaticaan herbergt ook heel wat politiek vluchtkapitaal. Wel eens over nagedacht? En banken in Tsechië idem. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Farage is wel de eerste om anderen aan te pakken ivm offshore rekeningen. Dan moet je niet verschieten als zijn stinkende zaakjes bekend zijn dat hij er ook over aangepakt wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom Europese verkiezingen als we niet op Farage kunnen stemmen of op de Nederlandse SP ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben benieuwd naar Farages antwoord. |
Citaat:
Ik ook! |
Citaat:
Zijn centrale thema's lijken mij een strijd tegen het gebrek aan democratie binnen de EU en indien even mogelijk Groot-Brittanië er via een democratisch referendum terug uit krijgen. Of de man al dan niet een offshore rekeningkje in de kaaiman eilanden heeft doet dus niet echt terzake bij eender welk van die twee punten. Moet hij John Crombez heten ipv Nigel Farage zou u een punt hebben, maar zo noemt of profileert hij zich niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be