![]() |
We mogen insecten eten , eindelijk !
Iemand al geproefd van deze beestjes?
Ik wel : gebakken sprinkhaan en meelwormen, bij de Peter van onderstaande docu Citaat:
|
Niet mijn kop thee, ik steiger al als ik een dikke vlieg/mug zie laat staan dat ik sprinkhanen ga opsmikkelen, boehhh :shock:
En ik heb ooit eens in een verzuurd melkkannetje zo'n dikke vlieg aangetroffen met allemaal larven om zich heen...... Arghhhhhhhhh! |
Nu is het van mogen, later is het van moeten misschien.
Hoe het insect populair maken in Europa? Zet hem op het menu van wat luxerestaurants. |
In principe ben ik er niet tegen, maar wat ik niet begrijp is : waarom moet men die wormen en insecten steeds in hun natuurlijke vorm serveren ? Dat moet toch een revulsie oproepen. Maak daar dan een sprinkhaankroket, een meelwormravioli of zoiets van. We maken een biefstuk toch ook niet in de vorm van een os ?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.insectsarefood.com/recipes.php?cat=18 Citaat:
|
Citaat:
(ik ben eigenlijk ook niet zo tuk op garnalen, ze doen mij idd. denken aan zee "insecten" brrr) |
Citaat:
Ik weet het nog niet zo, een goede marketing strategie zou ook kunnen zijn van er een nieuwe burger van te maken bij McDo :lol: |
Citaat:
of sprink mc nuggets ofzo lol |
The Big Bug.
|
Citaat:
Een tomate-crevette eventueel wel. Een tomate-meelworm zou misschien ook mogelijk zijn. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
yaks |
De milieuvoordelen van de kweek van insecten zijn erg broos.
Het beste blijft gewoon om consumptie van vlees te milderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"nouvelle cuisine" hé :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be