Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   vrouw aan het stuur ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=196080)

Havanna 23 december 2013 11:58

vrouw aan het stuur ...

Citaat:

Het ongeluk ontstond toen de automobiliste en een 49-tractorbestuurder uit Sluiskil tegelijk een wegversmalling in Spui wilden inrijden. De tractor met oplegger, waarop een hijskraan stond, raakte de auto en kantelde er schuin bovenop.

De vrouw hield wat pijn in haar nek aan het ongeluk over, maar hoefde niet naar het ziekenhuis. De tractorbestuurder bleef ongedeerd, maar kreeg wel een proces-verbaal. Die kreeg hij omdat de hijskraan, die bij het ongeluk op het fietspad naast de weg viel, niet goed was vastgemaakt op de oplegger.

hahaha voor de boete

Havanna 23 december 2013 12:24

arme mannen vandaag
Citaat:

In de straat De Kleve in Schilde is zondagavond laat een man om het leven gekomen toen hij op zijn oprit werd aangereden. De man stierf ter plaatse.
"De man werd aangereden door zijn echtgenote", zegt Carolien Roofthooft van de politiezone Voorkempen. "Onderzoek zal moeten uitwijzen of het om een ongeval gaat, dan wel dat een kwaad opzet in het spel is."

g_z 23 december 2013 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6942796)
arme mannen vandaag

Waarom lieg je, zeg je dat je man bent?

Universalia 23 december 2013 14:51

Ver het enige denk ik waar ik ze in Saoedi-Arabië geen ongelijk kan in geven, vrouwen horen NIET thuis achter het stuur.

DewareJakob 23 december 2013 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6943021)
Ver het enige denk ik waar ik ze in Saoedi-Arabië geen ongelijk kan in geven, vrouwen horen NIET thuis achter het stuur.

Niet akkoord! Ik als man de enige die taxi mag spelen voor de kinderen? :magniet:

Skobelev 23 december 2013 17:05

De negers nog niet zien rijden zeker? Die hebben hun rijbewijs blijkbaar gekregen bij een tros bananen.

Universalia 23 december 2013 20:52

Citaat:

Niet akkoord! Ik als man de enige die taxi mag spelen voor de kinderen?
Ik dacht niet dat u daar een probleem moet van maken in de zin van, zo geraken de kinderen misschien toch veilig thuis als u zelf het stuur ter hand neemt.

cookie monster 24 december 2013 05:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6943195)
De negers nog niet zien rijden zeker? Die hebben hun rijbewijs blijkbaar gekregen bij een tros bananen.

Welk merk van bananen ??

DewareJakob 24 december 2013 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6943504)
Ik dacht niet dat u daar een probleem moet van maken in de zin van, zo geraken de kinderen misschien toch veilig thuis als u zelf het stuur ter hand neemt.

Daar heb je een punt... ;-)

Skobelev 24 december 2013 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6943900)
Welk merk van bananen ??

Van den ALdi...

DewareJakob 24 december 2013 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6943195)

90 km/u op de middenste rijstrook, 50% kans dat het een ... is.

Klojo eerste klas 24 december 2013 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6944298)

Awel, toevallig gisteren daar een gezellig boompje over opgezet. Inslaan zonder richtingaanwijzers te gebruiken; als die dan toch gebruikt wordt, in de andere richting afslaan; zonder lichten rijden in 't donker; voorrang van rechts kennen ze niet, maar ze nemen 't wel; enz...enz.... Maar, eerlijkheid voor alles, er zijn ook meer en meer niet-van die kleur die zo beginnen te rijden.....
En gelachen dat we hebben, behalve diegene die zijn auto pert-totale was ;-)

Supe®Staaf 24 december 2013 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6943021)

Wie gaat er dan rijden als ik zat ben?

giserke 24 december 2013 13:36

De zoveelste seksistische dombo topic in de rij. En waarschijnlijk van extreemrechtse aard ook.

:roll:

Universalia 24 december 2013 14:24

Citaat:

Welk merk van bananen ??
Ik kan er niet opkomen, was het dat merk niet van dat bananenbedrijf dat ze hier wegkankerden, samen met nog een ander bedrijf dat voor verzendingen instond 'DHL', uit België??? Wat de naam niet iets met 'Chi' in?¿

Skobelev 24 december 2013 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6944298)

bingo !

cookie monster 26 december 2013 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6944292)
Van den ALdi...

Ok , dan gaan we daar geen bananen meer kopen :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be