![]() |
Bandienten naar Zweden sturen?
Waar ligt de oorzaak dat men in België gevangenissen moet bijbouwen terwijl Zweden gevangenissen sluit
Allicht geen zeven nieuwe gevangenissen nodig |
Citaat:
Ze wilden eerst Tilburg van de Belgen overnemen, maar 35 miljoen vonden ze toch wat te veel. |
Het is toch schrijnend om vast te stellen dat de gevangenispopulatie evenredig stijgt met de immigratie. Hallo, politiekers?
|
Aha niet nodig!! Daarom dat mijn post naar ergens anders vloog waar ik de bouw van 7 extra gevangenissen even in de forumverf wist te zetten.
link |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ze zelf 'uit solidariteit' hun ocmw & bajeskiesvee onderhouden. Wij hebben daar nooit naar gevraagd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer gevangenissen!!
Meer blauw op straat!! rijmt niet met Minder staat!! Minder ambtenaren!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Federaal stemmen ze enkel mee als ze zien dat er geen meerderheid is en als het dreigt mis te lopen voor Voka. Had je in deze draad al ergens N-VA zien staan? |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Niet noodzakelijk door de zero tolerance aanpak van burgemeester Giuliani is New York verandert van één van de meest onveilige steden van de USA naar één van de meest veilige. Goed investeren in veiligheid tegen criminaliteit valt op termijn goedkoper uit dan de straat aan de criminaliteit over te laten. Helaas worden veel Belgische steden bestuurd door links groenen die liever de hard werkende burger belasten dan het crapuul aan te pakken. |
Als Zweden een geschikte plek wil vrij maken in't verre noorden om veroordeelden te dumpen, dan zie ik geen groot probleem, uitgezonderd dat Zweden 1 van de duurdere landen is, en dat die niet kunnen concurreren met de ex oostbloklanden als Roemenië.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be