Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   de volgende post boss (https://forum.politics.be/showthread.php?t=196095)

Remspoortobback 23 december 2013 18:48

de volgende post boss

Wie zal het zijn?
straks heeft deze regering meer politiek benoemden dan kiezers.

wordt het een client van vandela notte of krijgt de vld eens iets?

spannend!

Goudbever 23 december 2013 19:00

De vrouw van Ben Weyts

Remspoortobback 23 december 2013 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 6943339)
De vrouw van Ben Weyts

heeft die een spa kaart?

Remspoortobback 23 december 2013 19:18

Andras pandy kunnen we schrappen.

Remspoortobback 23 december 2013 19:19

Willy Claes of willockx of een van hun kinderen eventueel?

reservespeler 23 december 2013 19:19

Thijs wordt geroemd voor zijn hervormingen, ik heb echter nog nooit zoveel verkeerde post gekregen als de laatste jaren.
Ik krijg ook regelmatig aanmaningen van niet betaalde rekeningen.

Sinds enkele maande ben ik dan ook gestart om, telkens ik een niet voor mij bestemde brief in de bus krijg, een klacht in te dienen.

Vorige week nog maar eens 3 brieven in de bus die niet voor mij bestemd waren.
Het is jammer dat voor de meeste mensen een klacht indienen veel te omslachtig is, anders zouden er nog veel meer klachten binnenkomen.

Flippend Rund 23 december 2013 19:23

Da Marokkaans lief van Steve Stevaert?

Remspoortobback 23 december 2013 19:27

Voor de vld heeft maggy de block een goed profiel

Vigilant 23 december 2013 20:14

Als de volgende boss van Belgacom een Vlaming wordt, dan is de opvolger van Thys een PS-ser, waarschijnlijk de grote baas van de RTBf die als kameraad nu aan de beurt is om het grote geld binnen te scheppen.

Klojo eerste klas 23 december 2013 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6943365)
Thijs wordt geroemd voor zijn hervormingen, ik heb echter nog nooit zoveel verkeerde post gekregen als de laatste jaren.

Sinds enkele maande ben ik dan ook gestart om, telkens ik een niet voor mij bestemde brief in de bus krijg, een klacht in te dienen.

Het is jammer dat voor de meeste mensen een klacht indienen veel te omslachtig is, anders zouden er nog veel meer klachten binnenkomen.

Nu snap ik niet dat d�*t nog kan :
"""De vijf regionale sorteercentra krijgen een volledig nieuwe uitrusting die de post sorteert op adres, zodat de postbode geen tijd meer verliest met lokale sortering. """"
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ena-werd.dhtml

Stormram 23 december 2013 21:02

Steek Thys bij Etienneke D'Avignon en Descheemaecker op Brussels Airport. Haast u, want dat lijk wordt dra ook al koud.

Robinus V 23 december 2013 21:04

Wat dacht je van één van de voormalige onderdanen van Thijs? Het klinkt hier alsof Thijs de enige bekwame daar zou zijn... Daar geloof ik nu eens niets van. De prestaties van een bedrijf met zoveel werknemers als bpost zijn nooit afhankelijk van slechts één persoon en al zeker niet van één manager.

Robinus V 23 december 2013 21:07

Citaat:

Die gebrekkige dienstverlening is de reden waarom Bpost onder Thijs winstgevend geworden is. Niets mag nog tijd kosten. De kosten zijn doorgeschoven naar de klant.

Hypochonder 23 december 2013 22:28

Dat ongelofelijk takkewijf dat ontslag heeft genomen bij Electrabel wordt ook genoemd als opvolgster van Thijs. Hoe ze dat in hun hoofd halen weet ik niet. Waarschijnlijk heeft ze de juiste partijkaart op zak.

Robinus V 23 december 2013 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6943654)
Dat ongelofelijk takkewijf dat ontslag heeft genomen bij Electrabel wordt ook genoemd als opvolgster van Thijs. Hoe ze dat in hun hoofd halen weet ik niet. Waarschijnlijk heeft ze de juiste partijkaart op zak.

Ruik ik hier afgunst?

Witte Kaproen 23 december 2013 22:35

Citaat:

Wij mogen hier blij zijn in de Vlaamse Rand als de post om 15 of16 uur in de bus zit.
Sommigen dagen komt er helemaal niets door.
Dan krijgen we alle post van twee of drie dagen op één dag .
Komt er al een postbode ,dan spreekt die amper Nederlands.

Ga je klagen op het Postkantoor dan zeggen ze;"
"Dien alstublief een klacht in .Hoe meer klachten hoe liever ,want zo kan het echt niet meer verder."

Thijs is volgens mij onbekwaam.
Hij heeft van De Post een echte "B-Post" gemaakt.
Zeker geen "A-Post"maar eerder een "D- of een "F(ailed)-Post" is.

Goudbever 23 december 2013 22:42

De rand ja ok maar in de normale steden als Antwerpen of Gent loopt dat allemaal vlotjes hoor

giserke 23 december 2013 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback (Bericht 6943320)
Wie zal het zijn?
straks heeft deze regering meer politiek benoemden dan kiezers.

wordt het een client van vandela notte of krijgt de vld eens iets?

spannend!

Dat zal een kameraad zijn.

Another Jack 23 december 2013 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback (Bericht 6943355)
heeft die een spa kaart?

Veel indrukwekkender: ze is consultant.

Witte Kaproen 23 december 2013 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 6943680)
De rand ja ok maar in de normale steden als Antwerpen of Gent loopt dat allemaal vlotjes hoor

Wij betalen ook belastingen in de Vlaamse Rand en wij leven niet ergens in een afgelegen bos of veld.
Dus de Post zou hier ook dagelijks moeten bedeeld worden .
Als Thijs dit niet kon bewerkstelligen,dan is Thijs onbekwaam en heeft hij helemaal geen recht op zulk een enorm loon.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be