![]() |
Je favoriete Amerikaanse President?
Ik heb wel iets met Bill Clinton, altijd een leuke gozer gevonden, hij heeft iets heel down to earths :-)
En wie is jouw favoriete American President? |
Jfk
|
Reagan. Met stip, hij reactiveerde de Iowa klasse slagschepen;
|
Lincoln........
Andere Presidenten hebben NIKS meegemaakt vergeleken daarmee. |
Theodore Roosevelt en Jimmy "peanuts" Carter
|
brie
|
George Bush II
|
Eisenhower.
Hij werd eigenlijk verkozen als beloning voor z'n werk bij het beëindigen van WO II. |
Clinton, om zijn voorkeur voor sigaren.
|
Citaat:
Ik herinner me een persconferentie, de soundman vroeg aan de president om iets in de micro te zeggen, zodat hij het geluid kon checken. Reagan stapte naar de micro en zei, het congres heeft net een wet gestemd, Soviet-Rusland is illegaal. Onze bommenwerpers zijn al onderweg. De linkse clowns wereldwijd scheten in hun broek van razernij. :D |
1. Ronald Reagan
2. Abraham Lincoln 3. George W. Bush 4. Richard Nixon 4. Bill Clinton 5. John Fitzgerald Kennedy Ik las hierboven iemand Carter noemen. Die man was een van de grootste losers en slechtste presidenten ooit in de geschiedenis van de V.S. |
George McGovern
|
Ik kan wel appreciëren wat Jackson deed met en zei over (of zogezegd zei) de Nationale Bank, maar hij was niet zo vriendelijk tegen de Indianen.
|
Obama nog nul keer vernoemd?
En zijn speeches dan? En zijn selfie's? |
Ronald Reagan al was het maar omdat hij al de drugsplantages in de fik wilde steken :-)
|
Heel die clan van de founding fathers maken wel iets los bij mij. Enkel bij John Adams is het een pak minder omwille van Alien and Sedition Act.
|
Clinton had iets speciaals.
Dat was de man. |
Nixon, hij is fantastisch in futurama
|
Pieter de Crem. Omdat kwaaie kefpoedels seksie sein.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be