Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Prettig Kerstfeest vanuit Syrië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=196204)

Nr.10 25 december 2013 15:05

Prettig Kerstfeest vanuit Syrië

1 Bijlage(n)
Prettig Kerstfeest.

(fig.: foto vanuit de zogenaamde "Grot van de naïviteit")

Nr.10 25 december 2013 15:06

1 Bijlage(n)
Prettig Kerstfeest.

Kunoichi 25 december 2013 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6945546)
"Grot van de naïviteit"

Dat ze er alle christenen ter wereld verzamelen en de grot dichtmetselen. Webcamera's toevoegen en hop, je hebt een schitterend levend kunstwerk met dé perfecte naam.

DeProf_eet 25 december 2013 17:19

Een echte vredelievende moslim sprak. Ik vraag me wel af wat een niet zo vredelievende moslim dan wel is. Uw plaats is niet hier op dit forum, niet hier in dit land, ook niet in uw land van herkomst, maar enkel in de hel.

DewareJakob 25 december 2013 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 6945621)
Dat ze er alle christenen ter wereld verzamelen en de grot dichtmetselen. Webcamera's toevoegen en hop, je hebt een schitterend levend kunstwerk met dé perfecte naam.

Oeps, wie ga je dan zoeken om dood te (laten) schieten, te verkrachten en te martelen? Ah ja, jullie hebben jullie vrouwen...

Kunoichi 25 december 2013 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6945656)
Een echte vredelievende moslim sprak. Ik vraag me wel af wat een niet zo vredelievende moslim dan wel is. Uw plaats is niet hier op dit forum, niet hier in dit land, ook niet in uw land van herkomst, maar enkel in de hel.

De hel bestaat enkel in religeuze literatuur, het soort waar je best uw gat mee kunt afkuisen. Sorry dat uw luchtbel daaromtrend doorprikt werd. Uw plaats bevind zich overduidelijk in de Grot van de naïviteit.

Kunoichi 25 december 2013 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6945665)
Oeps, wie ga je dan zoeken om dood te (laten) schieten, te verkrachten en te martelen? Ah ja, jullie hebben jullie vrouwen...

?

DeProf_eet 25 december 2013 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6945665)

LOL, en het klopt nog ook.. feit is wel dat zowat overal ter wereld moslims het eerst en vooral en in de eerste plaats oneens zijn met elkaar (Irak, Afghanistan, Syrie ...). Als ze elkaar dan zowat kompleet hebben uitgemoord, gaan ze hun pijlen richten op de ongelovige Westerling.

Dutch_Strawberry 25 december 2013 17:34

Amai, het is hier weer een plezante boel.

DeProf_eet 25 december 2013 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 6945668)
De hel bestaat enkel in religeuze literatuur, het soort waar je best uw gat mee kunt afkuisen. Sorry dat uw luchtbel daaromtrend doorprikt werd. Uw plaats bevind zich overduidelijk in de Grot van de naïviteit.

Luister eens, waarom denkt gij anders dat over de hele wereld de temperatuur zo hoog word. Ik zal het U zeggen: dat zijn begot al die moslims die hieronder aan het branden zijn in de hel.

Voor de rest denk ik toch dat ge in dit gastland, waar ge uw bruin arabisch kont aan veegt, toch nog een paar uurtjes Nederladse spelling zult moeten gaan leren, looser.

DeProf_eet 25 december 2013 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 6945676)

En het is nog maar pas begonnen. Ge moogt anders meedoen Strawberry.

Kunoichi 25 december 2013 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 6945676)

Ik amuseer mij wel met simple zielen die menen dat je een moslim bent, als je stelt dat christenen naïeve idioten zijn. Die lui zijn zo dom dat ze niet vatten dat, moest ik dat zijn, ik tegen mijn eigen kar zou rijden, dit om voor de hand liggende redenen.

Kunoichi 25 december 2013 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6945684)
Luister eens, waarom denkt gij anders dat over de hele wereld de temperatuur zo hoog word. Ik zal het U zeggen: dat zijn begot al die moslims die hieronder aan het branden zijn in de hel.

Voor de rest denk ik toch dat ge in dit gastland, waar ge uw bruin arabisch kont aan veegt, toch nog een paar uurtjes Nederladse spelling zult moeten gaan leren, looser.

:lol:

DeProf_eet 25 december 2013 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 6945695)

Grappig , maar ik heb dat wel moedwillig gedaan. Zo naiief ben je dan wel. En dat dubbele punt boven de i hier voor gun ik je niet want ik werk niet met een Waals toetsenbord op mijn PC en ga niet zoeken naar de speciale tekens.

Kunoichi 25 december 2013 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6945723)
Grappig , maar ik heb dat wel moedwillig gedaan. Zo naiief ben je dan wel. En dat dubbele punt boven de i hier voor gun ik je niet want ik werk niet met een Waals toetsenbord op mijn PC en ga niet zoeken naar de speciale tekens.

DeProf_eet 25 december 2013 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 6945694)
Ik amuseer mij wel met simple zielen die menen dat je een moslim bent, als je stelt dat christenen naïeve idioten zijn. Die lui zijn zo dom dat ze niet vatten dat, moest ik dat zijn, ik tegen mijn eigen kar zou rijden, dit om voor de hand liggende redenen.

Persoonlijk zou ik mij wel zeer zwaar beledigd voelen moest iemand mij voor een moslim uitmaken. Overigens werd verondersteld dat jij er een bent op basis van je eigen tekst. Enkel moslims kunnen zo'n grondige haat tegenover christenen vertonen. Dat heeft de geschiedenis ons wel tot hiertoe geleerd.

Kunoichi 25 december 2013 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6945781)
Persoonlijk zou ik mij wel zeer zwaar beledigd voelen moest iemand mij voor een moslim uitmaken. Overigens werd verondersteld dat jij er een bent op basis van je eigen tekst. Enkel moslims kunnen zo'n grondige haat tegenover christenen vertonen. Dat heeft de geschiedenis ons wel tot hiertoe geleerd.

Simpele zielen kunnen mij niet beledigen. Zeg verder tegen uw psychiater dat hij wat straffere pillen voorschrijft.

Kunoichi 25 december 2013 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6945781)
Dat heeft de geschiedenis ons wel tot hiertoe geleerd.

Dan zal geschiedenis ook al niet uw sterkste vak geweest zijn. :lol:

Christenen kunnen elkaar onderling al niet eens uitstaan. Ik zal me haasten het wel te doen. ;-)

BonBon 25 december 2013 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 6945668)

De bijbel is dus literatuur om je gat aan af te kuisen volgens jou, kan ik alleen maar beamen. De Koran en heel de hutsekluts daar rond ook?

DewareJakob 25 december 2013 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 6945784)
Simpele zielen kunnen mij niet beledigen.

Gelukkig maar, het zou geen leven zijn voor jou.
The only smarter in the village :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be