![]() |
In welke supermarkten kopen jullie nooit?
Gewoon, omdat het kan.
|
Halal-winkels
|
Wij gaan zo goed als overal, behalve halal-winkels en vreemde afgeleiden.
|
Rob , want hier is gene
|
ik vind (vooral) Aldi gunstig geprijsd,
als je eerst een paar dingen in den ALDI koopt , dan in de Lidl en de dan pas in de Colruyt heb je inkopen gedaan aan het meest gunstige tarief dat er te vinden is derna nog nog in GB en Delhaize en je kan voort voor 14 dagen |
Buiten Aldi zijn de Belgische supermarkte sowieso overpriced. Lidl doet de laatste jaren volop mee met het verdienen van vetpotten door de verkoop van merkproducten en gebakken lucht. Ik winkel zo veel mogelijk in het buitenland.
|
Citaat:
|
Lidl is niet echt goedkoop , wel icetea aan 25 c
|
Citaat:
|
Wegens vlakbij de grens wonend winkelen wij vrij veel in NL (Jumbo).
En hetgeen wat in NL niet goedkoper is dan hier in Belgie halen we ofwel in de plaatselijke supermarkten. Nooit: Lidl, Colruyt, Carrefour |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik probeer de Carrefour in alle vormen te vermijden. Delhaize ziet me ook niet gauw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Plus doorgaans véél betere wijnen dan in Delhaize en Colruyt waar zo op gestoeft wordt. |
Waar ik winkel hangt wat van mijn humeur af. Als ik alleen ben dan winkel ik meer in de aldi en colruyt, als het speciaals moet zijn is het de carrefour.
Nu meestal in colruyt en carrefour dan kannnek al eens wat nieuwe dingetjes proberen om te koken enzo. |
Citaat:
En lekker is een kwestie van persoonlijke smaak. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be