Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Flik die onfo lekt naar criminelen terug na 6 jaar...betaald (https://forum.politics.be/showthread.php?t=196279)

Havanna 27 december 2013 11:18

Flik die onfo lekt naar criminelen terug na 6 jaar...betaald

Onnodig ontslag? Wat moet je eigenlijk doen om ontslagen te worden dan?
Citaat:

Een inspecteur van de Brusselse federale politie die zes jaar thuis zat, heeft zich onlangs weer gemeld voor de dienst. De Raad van State stelt dat zijn ontslag "overdreven en onnodig" was. Dat schrijven De Standaard en Het Nieuwsblad vandaag. De man werd veroordeeld wegens het lekken van informatie.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

Sonny Crockett 27 december 2013 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6948226)

Een parkeerboete door de vingers zien?

maddox 27 december 2013 11:54

DiRupo betrappen tijdens een snoeptochtje op bepaalde lokaties.

Xenophon 27 december 2013 13:18

Citaat:

De inspecteur werd geschorst omdat hij informatie doorspeelde aan criminelen die informant zijn van de politie.
In Belgie is dat een normale praktijk. Op die manier is het dus raar dat deze man gestraft wordt en duizenden andere agenten er gewoon mee verder doen.

circe 27 december 2013 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6948398)
In Belgie is dat een normale praktijk. Op die manier is het dus raar dat deze man gestraft wordt en duizenden andere agenten er gewoon mee verder doen.

nu was ik toch wel in de veronderstelling dat het de informanten waren die informatie naar de politie doorspeelden zeker....

Sonny Crockett 27 december 2013 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6948398)

In België is het een normale praktijk, dat priesters en andere rare katholieke kwieten, kinderen misbruiken.
Is het daarom goed te praten?

Xenophon 27 december 2013 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6948427)
nu was ik toch wel in de veronderstelling dat het de informanten waren die informatie naar de politie doorspeelden zeker....

Dat werkt naar twee kanten.

Zo zal een inspecteur - of hoe ze dan ook genoemd worden, aan zijn informant/drugdealer vertellen waar ze volgende vrijdag gaan binnenvallen, zodat die daar niet aanwezig zal zijn en bruikbaar blijft om anderen er bij te lappen.

Het politiesysteem werkt in de eerste plaats om resultaten te behalen, en dat de opgepakte dealers direct vervangen worden door de informant/drugdealer van de politie, dat schijnt niemand te beseffen of te deren. Zo werkt de Belgische politie/gerecht nu eenmaal.

Xenophon 27 december 2013 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6948432)
In België is het een normale praktijk, dat priesters en andere rare katholieke kwieten, kinderen misbruiken.

Deed ik dat dan?

Sonny Crockett 27 december 2013 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6948439)
Deed ik dat dan?

Ik volg gewoon uw kromme redenering. Het is dus met andere woorden niet omdat iets een normale praktijk is, ... dat het ook aanvaardbaar moet zijn.

Xenophon 27 december 2013 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6948443)
Ik volg gewoon uw kromme redenering. Het is dus met andere woorden niet omdat iets een normale praktijk is, ... dat het ook aanvaardbaar moet zijn.

Denk je nu echt dat het gerecht en of de politie wakker ligt van wat de mensen aanvaardbaar vinden? De mensen weten er niet eens iets van, dat is hier toch wel duidelijk.

Ventileer uw ongenoegen naar het door en door rotcorrupte systeem in plaats van naar mij.

Sonny Crockett 27 december 2013 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6948446)
Denk je nu echt dat het gerecht en of de politie wakker ligt van wat de mensen aanvaardbaar vinden? De mensen weten er niet eens iets van, dat is hier toch wel duidelijk.

Ventileer uw ongenoegen naar het door en door rotcorrupte systeem in plaats van naar mij.

Ik ventileer mijn ongenoegen niet naar jou. Wat ik wel doe, is u aanspreken op uw kromme redenering.

Xenophon 27 december 2013 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6948456)
Ik ventileer mijn ongenoegen niet naar jou. Wat ik wel doe, is u aanspreken op uw kromme redenering.

:sleeping:

fonne 27 december 2013 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6948432)

Ochottekes, weer zo'n atheïstische fundamentalist die wat op de kerk komt zeiken:roll:

fonne 27 december 2013 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6948226)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

De enige vraag die je daarbij kunt stellen is: waarom aanvaarden wij te blijven leven in een ziekelijk land waar men 6 (zes!) jaar nodig heeft om zo een procedure af te ronden?

subocaj 27 december 2013 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6948446)

Zit jij daarom niet in de gevangenis?

Sonny Crockett 27 december 2013 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6948594)
Ochottekes, weer zo'n atheïstische fundamentalist die wat op de kerk komt zeiken:roll:

Een atheïstische fundamentalist ... wat is dat dan precies volgens jou? [te begrijpen als: omschrijf de inhoud van atheïstische fundamentalist, zonder daarbij "google" te gebruiken.

En nog even dit: Ik zeik op alle godsdiensten.

subocaj 27 december 2013 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6948594)

Weer een Vlaamse fundamentalist die een atheïst verwijt dat hij iets zegt over kerkelijke terroristen van kinderen.

fonne 27 december 2013 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6948611)
Weer een Vlaamse fundamentalist die een atheïst verwijt dat hij iets zegt over kerkelijke terroristen van kinderen.

En heb je ook nog iets on-topic misschien?

Xenophon 27 december 2013 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6948603)
Zit jij daarom niet in de gevangenis?

Ik ben vrijgelaten toen mijn straf gedaan was.

En jij?

De schoofzak 27 december 2013 16:41

Van twee dingen één:
ofwel is die flik bewezen schuldig, en dan is het afgrijselijk dat hij terug werken mag bij de polies;
ofwel is die flik niet bewezen schuldig, en dat is het afgrijselijk dat hij zes jaar lang "in Siberië" heeft moeten zitten.

Proficiat oude machtspartijen met dergelijke justitie en dergelijke statuten van ambtenaren.

.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be