![]() |
Geens: "Normaal dat Vlamingen premier leveren"
In aanloop naar de verkiezingen gaan de tjeven zich weer eens Vlaams opstellen. Maar zoals Marianne Thijsen al zei: '' Voor de verkiezingen moeten we ons Vlaams profileren, na de verkiezingen moeten we regeren.
Na al hun bochten gelooft dat toch geen kat meer hoop ik. Geens: "Normaal dat Vlamingen premier leveren". http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/V...-leveren.dhtml |
Helemaal niet normaal. Van de laatste tien premiers was Di Rupo de enige Franstalige, terwijl er toch wel meer dan 10% Franstaligen leven in dit land. Misschien moet het eens een vrouw worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk moet Geens dergelijke uitspraken doen. Zijn partij is zo vals en zo hypocriet als het maar kan. De mensen moeten naar het verleden kijken om deze partij te doorzien: graaier Dehaene, leugenaar Leterme, ACW-dienaar Van Ackere, Dexia, ARCO, politieke benoemingen, ... Meer moet men niet weten over deze partij. |
Dat gedoe omtrent premiers, is enkel een politiek schijngevecht om mensen zand in de ogen te strooien.
Voor één keer geef ik De Wever gelijk: we hebben geen premier nodig, schaf die job af. Eens kijken of hij daar effectief werk van maakt.... |
Citaat:
|
Alleen al het feit dat zo'n uitspraak bestaat, toont al aan dat we in een uiterst verwrongen situatie zitten. En dus moeten splitsen: Wallonië onafhankelijk en hun eigen premier immer en altijd een Franstalige.
. |
CD&V speelt weer de Vlaamse trompet zelle. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn niet anders gewoon van de Tjeven,maar nu zal niemand er nog intrappen . Wat ook mogelijk is, dat hij al de volgende Brusselse gebiedsuitbreiding poogt de verkopen in ruil voor een Vlaamse Premier :-( Dubbele waakzaamheid is dus geboden. |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Koen Geens is een stuk uitschot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel % van de Vlamingen heeft op Di Rupo gestemd? |
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik de vraag herhalen of ben je niet van plan van te antwoorden? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be